Не з першого погляду Eveline - 16H Super long Lasting liquid tint glow

Всім привіт!
Є продукти які ми купляємо і в нас зразу любов. Є продукти, які одразу викликають в нас розчарування. А є продукти, які ми ще не зрозуміли і не доросли до них, але якось дістаючи їх з довгої шухляди (з самого кінця) ми розуміємо - це ж те, що я давно шукала! Тут якраз така історія з блиском для губ 16H Super long Lasting liquid tint glow від Eveline.




Купила я його давно, дуже давно (роки два тому) і користувалась ним досить рідко, потім взагалі закинула далеко і майже забула.
Але от раптово мені згадався цей продукт, я його знайшла і... зрозуміла що він шикарний.
Колись давно я боялась яскравих і темних відтінків на губах - все боялась що буде вульгарно і мені не підійде. Але цією осінню наступила в мене ера темних і яскравих помад і це неймовірно ☺
Мені подобається упаковка цієї помади-блиску - тоненька продовгувата туба білого пластику з срібним ковпачком. На ковпачку є наклейка з номером і кольором блиску - не вірте очам своїм!
У блиску дуже тоненький і приємний на дотик аплікатор, який дозволяє нанести його рівно по контуру і дуже однорідно.


Консистенція блиску нагадує якесь масло чи густий крем. Він не затікає в складочки і навіть якимось чином робить не помітними різні сухі шкірочки на губах. А ще він приємно зволожує, але ефект такого зволоження не тривалий.

Одразу після нанесення

Одразу при нанесенні блиск не такий яскравий, але колір проявляється з часом. Його можна нашаровувати і він дає приємний глянець. Якщо щось з'їсти чи стерти його серветкою то глянець зникне, але на губах залишиться пігмент.  Цей блик можна нанести зранку і до вечора проходити з підмальованими губами (звичайно ж, клір буде потроху стратись). Втішно!
Якщо стерти блиск і залишити губи з пігментом, то ніяких слідів на чашках ви не побачите (це суууупер!)

Минуло 40 хвилин
А ще у цього блиску приємна хімозна фруктова віддушка, яка відчувається тільки при нанесенні.
Ще маленький лайфхак від мене - цю помаду можна нанести як рум'яна і тоді весь макіяж буде в подібних тонах.

Зняла блиск.
І, нарешті, скажу про один мінус цього продукту (він є!) - це надмірна стійкість. Загалом його дуже тяжко змити і міцелярна вода його не бере. От так от ☺
Я рада, що знайшла цей блиск саме зараз, я рада, що він не опинився в смітнику ☺ І ще я хочу купити собі ще якийсь відтінок ☺

А Ви пробували цей блиск? Як ви ставитесь до стікий помад і стейнів?

Коментарі

Соня Сабала каже…
Хм, цікавий блиск)
Але мене трохи насторожує оця суперстійкість. В мене були такі бальзами з кольором. То вони не дуже якісні були..
Beauty Vanila каже…
Катюша спасибо за прекрасный обзор!
CatTheKaty каже…
Ну... мене також лякає така стійкість, але склад наче терпимий і на губах приємно)
А що за бальзами?
Nataly Matolinets каже…
Люблю суперстійкість, але такі відтінки - як коли)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Надеюсь, что отзыв был полезным)
CatTheKaty каже…
Я також люблю стійкість, а такі відтінки з розтушовкою і не так жирно, як на фото можна новити пркатично щодня ☺
Anna Stryukov каже…
Пробовала, оттенок не помню. Мне не подошл, отдала подруге. Ошиблась, т.к. тестера небыло, а ориентир на наклейку на тюбике неинформативен ниразу(((
Стойкость просто феноменальная - что есть, то есть!
не люблю помади, на моєму обличчі треба виділяти очі=) але колір просто надзвичайний=)
CatTheKaty каже…
Да, тут цвет на наклейке и конечный результат даже рядом не лежали)
CatTheKaty каже…
В тебе гарні очі, тоу їх трреба виділяти)
Колір просто ядерний, але дуже зуби відбіляє)
CatTheKaty каже…
☺ кажуть, що за правду не дякують ☺
А я ни сном, ни духом про такой продукт у этой марки :)
CatTheKaty каже…
Да он не особенно привлекает внимание) Упаковка неказистая ☺

Популярні публікації