Чи можна зробити френч одним махом з пензликом french manicure brush Essence

Всім привіт!
Я маю страшенну любов до всяких лайфхаків і різних предметів, які полегшують життя ☺
Вчора, коли розмовляла з Олею про френч і манікюри згадала, що ще в жовтні на лакозустрічі Zoya побачила в однієї дівчинки пензлик для френчу від Essence - побігла і купила не задумуючись, бо від руки мені таке намалювати дуже тяжко, а спеціальні смужки  дуже часто бувають не якісними.



Принесла я його додому, покрутила в руках і залізла в мережу - а там всі відгуки негативні! Але це мене не розчарувало - я вирішила що в мене все буде добре - і от що з цього вийшло.
Почну, напевно з упаковки - цей пензлик продається в пластиковому чохольчику, в якому його потім можна зберігати, як на мене такий варіант дуже зручний і практичний. Також всередині чохла лежить інструкція по використанню цього пензлика (ми на ній пізніше зупинимось) і сам пензлик.


Ручка цього пензлика виконана з білого пластику і на ній надрукований логотип марки.далі йде металева частинка і далі - сам пензлик.
Пензлик зрізаний досить незвично - він ввігнутий всередину. Ворсинки потоншуються до кінчика. Набитий ворс не дуже щільно і злегка "гуляє". І ще я досі не знаю, з чого він виготовлений.
Загалом в руці цей пензлик досить комфортно лежить в руці ☺


Виробник каже, що з цим пензликом можна виконати кілька видів манікюру - класичний френч (будь-яким відтінком лаку), зробити місячний манікюр і промалювати ніготь півкругом десь з середини.


Мені дуже подобається варіант манікюру, коли лунка відрізняється по кольору - це так елегантно, тому я спробувала якось зробити такий манікюр і тут мене чекало розчарування - цей пензлик вужчий за мій ніготь і підходить по розмірах лише для мізинця, його можна трошки розпластати і розкрити, але тоді він дуже нерівномірно розподіляє лак і при розкритті втрачається така бажана мною форма півкола.


З френчем справи були аналогічні + до того одразу ж після першого контакту з лаком і РДЗЛ ворсинки пензлика почали злипатись купками - я зрозуміла що фактично даремно витратила гроші.
Щоб не було вже зовсім аж прикро я почала використовувати цей пензлик для очищення бокових валиків і кутикули від лаку (коригування манікюру), але за рахунок гнучкості рухомості ворсинок це ним робити було не дуже зручно. том я хочу його обстригти і, сподіваюсь, він так стане краще ☺




От така в мене от маленька неприємність з цим пензликом, а чим Ви малюєте френч?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Я френчем ніколи не цікавилась - в мене нігті для нього не дуже підходять( Але з Ессенс якось завжди так - тощось круте й корисне, то хоч викидай(
CatTheKaty каже…
В мене, коли ніготь віростає, то нічим і не треба малювати - френч вже готовий, але от типу цей місячний манікюр - це просто моя мрія ☺
Дійсно, Ессенс то така своєрідна марка...
я малюю френч тонким пензликом=) ну майстер-клас для тебе попереду=)
CatTheKaty каже…
Я вже не можу дочекатись ☺

Популярні публікації