Я та Instagram - перша проба відео

Всім привіт!
Вже давненько я зрозуміла, що моя улюблена соц. мережа - Інстаграм.




А що? Купа цікавих профілів, все доступно, просто і позитивно. Чомусь саме в інстаграмі я зустрічаю найменше негативу - тут всі милі і привітні. А ще є дуже крутий пошук по тегах і можна знайти багато цікавого. Ну і ще один момент - тут є шикарні відео на 15 секунд. Що можна встигнути за 15 секунд? Дуже багато всього!
Я обожнюю відео з процесом створення манікюрів - за 15 секунд можна переглянути навіть дуже круті дизайни і спробувати щось таке зробити і собі на своїх нігтях ☺
І найбільше я люблю відео зі стемпінгом - це просто бальзам на мою душу і найкращий антидепресант ☺

Чесно кажучи я вже давно мріяла знімати такі відео, але все руки не доходили - камера, яка має певні проблеми з фокусом, війна зі штативом і недостатня мотивація.
Але якось так склались планети, що я умудрилась зняти своє перше коротеньке відео. І страшенно цим пишаюсь.


Воно вийшло не зовсім таким, як я б хотіла його бачити і тут я подумала... може Ви мені щось порадите? Редактори (от би ще для Андроід) чи якісь фішки... чи ще щось ☺ Я буду дуже вдячна!!!

І якщо Ви ще не підписані на мене - то от мій профіль Instagram - заходьте!

Дякую за увагу!

Коментарі

Tanserb каже…
уже подписана! С первым видео, молодец!!!

Популярні публікації