M.A.G - Magic Box midi #2.

Всім привіт!
Набір від M.A.G я купила собі ще в середині червня. Я дуже довго вагалась брати мені їх чи ні - упаковка була заплавлена в плівку і я навіть не знала, які в палетці відтінки.
Набір називається Magic Box і він у мене у розмірі midi  (є ще велика палетка) і у варіанті #2.



Упаковка зроблена з міцного глянцевго пластику, зверху є срібна назва марки і логотип-квіточки. Я вже кілька раз їздила з цією палеткою на виступи і поки я не помітила якихось змін у вигляді упаковки.
Упаковка виконана дуже цікаво - це потрібно бачити в динаміці, тому я навіть зняла і залила міні ролик на Інстаграм.



До складу палетки входять тіні і помади.



Почну з тіней - їх шість штук: чотири відтінки дуже шиммерні і два матові. Розглянемо їх детальніше.



1. Холодний біло-бежево-персиковий відтінок. При нанесенні на повіки виглядає практично білим, добре передається і тримається навіть без бази. Його також можна наносити на скули (тобто вилиці) в якості хайлайтеру, але це тоді краще пальцем. Хочу відзначити, що всі шиммерні відтінки дуже кремові і шикарно наносяться та тушуються.
2. Ніжний рожевуватий відтінок - який також дуже холодний і атласно-шиммерний. Його можна наносити на всю повіку.
3. Рожевий, щось типу кольору "палевая роза" . Дуже гарний і багатий відтінок - він має дуже вологий фініш і навіть трошки наче дуохромить - відблискує голубуватим, рожевуватим. Обожнюю цей відтінок соло під стрілку.
4. Останній шиммерний відтінок - сливово-баклажанний. Дуже багатогранний і блискучий. Ним можна робити легкий смокі айз - мені страшенно подобається ☺
5. Матовий світло-бежевий відтінок - має середню пігментацію + зливається з відтінком шкіри. Але по ньому дуже добре тушуються інші відтінки.
6. Коричневий матовий відтінок - темний шоколад з холодним підтоном і великою долею сірого. Хороший відтінок для кутика і складки, а ще він дуже слухняно і акуратно тушується .
Загалом тіні мені сподобались. Відтінки 1, 2, 5, 6  - досить звичайні (хоча й хороші), а от 3 і 4 - справжні діамантики, які дуже тішать мене.

Якщо говорити про помади, то їх в наборі аж чотири різні відтінки. Причому, як це не дивно, але всі чотири відтінки абсолютно носибельні і нейтральні. В них нема шиммеру (лише в третьому) і фініш помірно глянцевий. Пігментація хороша - вони з легкістю перекривають природній відтінок моїх губ. Стійкість - стандартна для подібних помадок (десь до двох годин). А ще вони абсолютно без запаху.



1. Перший відтінок - дуже натуральний рожево-коричневий відтінок. На моїх губах я бачу його абсолютно нейтральним і практично не помітним.
2. Другий відтінок - трохи темніший рожево-коричневий. Також почувається зручним і нейтральним.
3. Третій - світлий рожевий, який добряче вибілює губи. Дуже добре виглядає з засмагою з якою я не дуже подружилась і дуже вдало підкреслює білизну зубів (холодний підтон).
4. Рожевувато-цегляний відтінок завершує четвірку. Дуже комфортний відтінок - якщо прибрати блиск за допомогою пудри то і не одразу здогадаєшся, о це не натуральні губи.

Також в палетці є об'єднаний аплікатор для тіней і пензлик для помади. Якість нормальна, але я люблю наносити тіні пензликами ☺


Мені здається, що ця палетка вартує своїх 50 грн. З нею можна зробити багато варіантів макіяжу - від матового непомітного і аж до блискучого та виразного вечірнього.
Для повного щастя хочу купити собі ще maxi-палетку - там є ще й рум'яна і пудра (наскільки я пам'ятаю ☺).

А як Вам ця палетка і продукція марки загалом?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Марку люблю - точніше, їхні лаки. А косметику іншу якось не пробувала) Виглядає симпатично і відтінки дуже ходові!
Tanserb каже…
Классная палетка, да еще и за такие копейки! Я пробовала тоже только лаки этой марки. Надо будет и с декоративкой познакомиться
Користувалася лише їхніми лаками))
Палетка зацікавила, всього 50 грн, а тут і тіні, і помада) І відтінки гарні.
цікаво, кльори є тільки такі?
CatTheKaty каже…
Та я от також їхні лаки дуже люблю ну і ще досить хороші блиски)
Ця палетка справді потішила ☺
CatTheKaty каже…
Мне она очень понравилась - сразу и тени и блески (и тени не попадают в блеск ☺)
CatTheKaty каже…
Мені сподобались ці відтінки, аболютно універсальні ☺ і ціна дуже втішна ☺
CatTheKaty каже…
Є ще один варіант, з іншими кольорами, але не пам'ятаю яка там гама)
Цікава палетка, я бачила рекламу в Ватсонс, але не зважилась купити. Тепер придивлюсь краще:)))
carolina g. ticala каже…
Beautiful blog! I wait for my blog! Follow me and i Follow you back! Kisses
Люблю их лаки. Такие палетки летом видела в продаже.
CatTheKaty каже…
Я також довго не могла наважитись, але вирішила взяти собі в якості подарунку на ДН (на пробу) і не жалкувала ☺
CatTheKaty каже…
Я тоже очень люблю их лаки (а кто нет?☺) Они появились в продаже приблизительно в начале весны 2014
Natali kiev каже…
Я зацікавилась, треба її пошукати. Дякую за статтю.
CatTheKaty каже…
Дякую) Ці палетки продаються у "Ватсонс" і періодично там бувають знижки десь -25)

Популярні публікації