Мої улюблені Maybelline Color Tattoo #60-Timeless Black

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про продукт, який мене дуже потішив і виявився просто справжнім скарбом. Думаю ви вже чули про нього - це кремові тіні від Maybelline з серії Color Tattoo у відтінку #60-Timeless Black ((маю в колекції ще 40-вий відтінок, але про нього пізніше ☺).



Тіням Колор Тату співають оди і, водночас, їх часто проклинають. Я відношусь до першої категорії.
Ці тіні я купила наприкінці вересня для того, щоб зробити цікавий мейк на Хелловін. Але, як вияивлось і на будень ці тіні мені дуже навіть згодились ☺


Почну з упаковки - тяжка прозора шайба з чорною кришечкою (на кришці зсередини є білий ущільнювач, завдяки якому ці тіні будуть жити довше і не висохнуть за кілька місяців). В цій шайбочці аж цілих 4,5 грами продукту - вистачить надовго!


#60-Timeless Black являє собою абсолютно матовий чорний. Причому чорний без домішок інших кольорів, які можуть проступити під час носки (багато чорних підводок і тушей "пускають" легку синю нотку - терпіти такого не можу). За текстурою вони досить тверді, але тануть на повіках і під пальчиками ☺ Ці тіні досить довго залишаються пластичними і їх можна без зайвого поспіху розтушувати (чим товщий шар тіней, тим довше він застигає) - на моїх сухих повіках і без бази вони застигають десь  за 1-2 хвилини.


Якщо ж говорити про стійкість то вони справді стійкі (принаймні на моїх повіках) - можна нанести їх і не переживати що щось десь якось попливе.
Ці тіні пережили найбільший можливий краш-тест на Хелловін - я наносила їх не лише на очі а й по всьому обличчю і на губи. Така імпровізована чорна помада витримала глінтвейн, перекус лапшою і грінками та пиво... а от поцілунки трохи її трохи розмазали (але тут якось очікувано). І потім все це чорне за кілька хвилин зникло з мого обличчя від простої губки і гелю для вмивання.


А потім я чомусь закинула ці тіні - до пори. Пора настала тоді, коли закінчився мій улюблений лайнер. Дешевий пензлик для нейл-арту і ці тіні практично замінили мені підводку (але все ж, лайнер "Від Кутюр" це просто казка і з ним мало що може зрівнятись).
Я цілком задоволена цим продуктом - його багато, він економно витрачається, стійкий і добре знімається навіть бюджетними засобами. Чого ж ще хотіти?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Треба буде таки взяти собі цей чорний...)
CatTheKaty каже…
Треба) Дуже хороший по всіх параметрах продукт + ціна не кусається (особливо якщо ще й на акцію попасти ☺)

Популярні публікації