Елегантна стриманість з лаком Nogotok #239

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти про лак який мене дуже сильно порадував і який має всі шанси потрапити мої фаворити ☺ Це лак від марки Ноготок (Nogotok) під номером #239.



Цей лак я отримала в подарунок від Євгенії (я писала про цю чудову бандероль тут). Смішний момент - в той же день я ходила в proStor і купила собі точно такий же лак, але від Maxi ☺ -аніскілечки не жалкую і навіть подумую купити собі ще   ☺


Лак залитий в невеличку пляшечку (всього лиш 6 мл) і має зручний круглий пензлик середньої довжини. В цілому упаковка дуже зручна.


В пляшечці лак виглядає варіацією молочного шоколаду з легким фіолетовим підтоном і припиленістю + до того неймовірний синій, срібний і взагалі якийсь не зрозумілий шиммер.


На нігті лак наноситься дуже легко, консистенція дуже комфортно і лак не затікає на кутикулу чи на валики (хіба йому з цим допомогти ☺). Одного шару явно мало, двох - цілком достатньо ☺


Перший шар висихає буквально в лічені секунди і стає зрозуміло, що цей лак - матовий (потім уточню). Але другий шар окрім того що поглиблює колір, робить фініш лаку більш текстурним - з таким я ще не стикалась. Це не матова текстура і не пісок... я кілька раз зустрічала пости про лаки з ефектом замші і мені здається, що це якраз щось таке ☺ Ну і сохне це все дуже швидко і без сушки.


На нігтях лак змінюється і стає зовсім не схожим на вміст пляшечки. Він стає темним, як чорний шоколад, з сіруватістю, синюватий і срібно-сірий шиммер просвічує і створює просто дивовижний ефект.


Лак дуже змінюється, в залежності від освітлення і викликає постійне бажання розглядати його, торкатись поверхні... зі мною давно такого не траплялось!


Зізнаюсь чесно - цей лак викликає в мене бажання носити лише його і забити на обширну лакову чергу, яка все росте ☺В ньому є якась родзинка, щось індивідуальне і елегантне...
Отож зустрічайте ще одну мою любов ☺


Як Ви ставитесь до бюджетних лаків made in UA, можливо у Вас є якісь фаворити серед них?

Коментарі

В Ашані до них приглядалась, але була сумнівна якість! Теер думаю може ве таки купити=)
Tanserb каже…
Шикарный оттенок! Надо будет тоже себе такой купить. Очень понравился!
Sisina Beauty каже…
Чудовий лак!
CatTheKaty каже…
В Ашані дуже асто бувають перележалі лаки, з яких вже повиступали всі фракції і які пошарувались, якось там треба дуже придивлятись)
CatTheKaty каже…
Спасибо) он очень необычный ☺
CatTheKaty каже…
Він дуже цікавий, неймовірний ☺
Nataly Matolinets каже…
Я якось їхніх лаків ще не пробувала) тепер маю додаткову мотивацію!
Соня Сабала каже…
Я щось ніколи не можу їх знайти)) ти де купуєш?
Нігті просто чудові :)
CatTheKaty каже…
Вони дуже бюджетні - це для мене вагомий плюс ☺ Ну і якість також тішить ☺
CatTheKaty каже…
Дякую)
Конкретно цей - подарунок, але ця марка буває в Ашані і у всяких магазинчиках на ринках ☺

Популярні публікації