Приватний МК і посиділки у Олі OlgaVans

Всім привіт!
Вчора в мене був просто шикааарний день і провела я його з Олею OlgaVans.
Оля робить шикарні манікюри і якось я навіть була в неї в якості клієнтки - вона заклеїла мені страшну тріщину на нігті і зробила покриття укріплюючим УФ-гелем, завдяки цьому я ще два тижні проходила з нормальними нігтями ☺
Так от, якось я пожалілась Олі, що руки в мене не звідти ростуть  і мій максимум в плані манікюру - це стемпінг. І що я ніколи не могла зробити собі нормальний френч, бо з тими смужками в мене ніколи не складалось... І Оля запропонувала навчити мене малювати френч і прості малюнки - лінії і завитушки. Я була на сьомому небі від такої пропозиції, не могла повірити в своє щастя і рахувала дні до зустрічі.

Зустрілись ми в центрі і потім ми пішли в Брокард Олі за лаками - палітра Летуаль приємно вражає (і якщо Вам цікаво дізнатись, які ж відтінки обрала Оля - загляньте до неї в блог ☺). Треба дочекатись знижок чи ще там чогось такого і піти купити ☺

Далі ми пішли в один з моїх улюблених бюджетних магазинів, де купили тіпси для тренування на них і я захопила собі срібний лачок від Golden Rose (бо срібних багато не буває ☺).
Наші посиденьки в Олі почались з узвару, який згодом доповнився ще й смачнющим сирником (я справжній сирникоголік).

В Олі є фірмова пластина МоЮ - дуже цікаво було подивитись на неї (звичайно якість гравіювання там просто супер і самі малюнки шикарні) і порівняти з моєю пластинкою з БорнПріті (от чого ми це не зняли?) - явно видно що китайці здерли стиль виконання пластин (хоча б за розміром). Повинна сказати - пластина МоЮ візуально виглядає дорожчою (ну ще б!).

Майстерно вималювані завитушки та інші елементи декору ☺
Далі Оля показала мені як вимальовувати френч - я стільки відео передивилась на ЮТ і нічого не виходило... а тут вийшло досить пристойно з першого разу (звичайно, треба ще набивати руку і тренуватись). Я щаслива і в перервах між кожним абзацом цього посту тренуюсь (треба закупитись ромашками або тіпсами).

Дизайники і френч  - те що гарно робила Оля ☺ те, що гірше - я ☺

Після френчу Оля показала мені принцип малювання тонких ліній - тут вже мені було значно важче - треба правильно тримати руку і пензлик і керувати натиском ☺ в цій справі також потрібно багато тренуватись, особливо з тіпсами і поверх вже нанесеного лаку. Спочатку я тренувалась на папері а потім перейшла на тіпси, але з останніми в мене якось не дуже. В процесі відробки в мене з'явилась ідея просто не реального дизайну і я тепер маю дуже великий стимул для тренувань (от навчусь, от намалюю - покажу ☺).

Я практикуюсь)

Між тим всім я ще умудрилась поритись в лакових скарбах Олі, пороздивлятись професійні пензлики (та інші прибамбаси) для дизайну і помилуватись на роботу майстра - цілу гору ромашок з різними малюночками (хотіла б я таке вміти!). Особливо вражаюче виглядає китайський розпис ☺
А потім ми власне і їли сирнички, говорили... І отямилась я вже коли почало вечоріти - час промайнув непомітно ☺
Я досі відчуваю позитивний заряд і натхнення на якісь манікюрні дизайни і експерименти ☺

Дякую Олі за те, що вона поділилась професійними таємницями  , за консультації, за підбір пензликів (постараюсь їх не вбити) і за пензлик для корекції (тепер я не мучитими свій пензлик для консілеру!) за приємно проведений час ☺

Практикуюсь вдома

Коментарі

У тебя все получится! Я в тебя верю!
CatTheKaty каже…
Спасибо за поддержку ☺
ой, так приємно=) дякую і тобі за прекрасний і позитивний день)

Популярні публікації