Аромат моєї весни Avon - Scent Essence - Romantic Bouquet

Всім привіт!
Не часто я пишу про парфуми та щось і так останнім часом пишу не часто. Причина тут  в тому, що я не великий експерт в цій галузі і парфуми в мене з'являються не дуже часто і користуюсь я ними не так аж часто.
Але ту моя сестричка (ейвономан!) подарувала мені досить новенький ароматик (туалетну водичку) від Avon з серії Scent Essence під назвою Romantic Bouquet і я "ношу" його не знімаючи! ☺



Почну з упаковки - для мене великим мінусом було, є і буде те, що парфуми Ейвон не запаковуються ще й в слюду - прозору плівочку яка гарантує те, що їх ніхто до Вас не відкривав (ну і загалом надає презентабельності). А так, то мініатюрна біло-рожевувато-бузкова картонна коробочка з додатковим внутрішнім товстеньким картончиком виглядає досить мило.
В коробочці лежить овальна сплюснута пляшечка парфумів. Об'єм 30 мл (жаль, що так мало!). Сама пляшечка викликає в мене дуже приємні емоції і мені подобається тримати її в руці. Але є дивний нюанс - відсутність кришечки, - її тут заміняє пластиковий запобіжник. Таке рішення сприймається якось неоднозначно і я не можу сказати що мені подобається цей шматочок пластику.


Для того, щоб скористатись ароматом потрібно зняти пластиковий запобіжник і натиснути на "пшикалку" - одразу ж на на бризне дрібненькими, наче туман, крапельками аромату Romantic Bouquet. Можу сказати, що від парфумів нема слідів на одягу і не виникає подразнення (принаймні в мене).
Стійкість аромату мене цілком влаштовує - я наношу його зранку на шию в область пульсу (на сонну артерію ☺) і трішечки на зап'ястя. Аромат залишається зі мною протягом всього дня і на наступний ранок я відчуваю його залишки ☺
Тепер поговоримо про те, чим пахне ця туалетна вода з серії Scent Essence. Виробник заявляє, що це квітковий аромат і його три ноти це півонія, фрезія, ветивер. Від себе можу сказати, що я дуже чітко чую всі три ноти (що для мене плюс) - вони тісно сплетені між собою, але чітко розрізняються і не змішуються в не зрозумілу кашу. Інколи мені здається що я відчуваю ноту півоній сильніше за інші ☺ Ще в ароматі відчуваються свіжість і чистота - він не душить і навіває думки про квіти, змочені чистим і свіжим весняним дощиком.


Мені сподобався цей аромат (що вже, напевно, зрозуміло), він буде дуже доречним як всеною, так і літом - загалом подібні запахи (на мою думку) не мають чіткої прив'язки до пори року і є дуже універсальними.
Дуже хочу спробувати інші два аромати з серії Scent Essence може то натякнути сестричці?

А чим пахне Ваша весна?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
А моя наразі новим ароматом Ів Роше, бо більше нових і не маю)
CatTheKaty каже…
Інколи достатньо одного, вдалого аромату на всі сезони і випадки життя ☺От ще б знайти його)
Катерина, этой весной очень много новых ароматов в Эйвон. Заходите ко мне в Блог, может вдохновитесь на покупку. Спасибо за интересный обзор!
CatTheKaty каже…
Спасибо за приглашение)

Популярні публікації