Мені все фіолетове з лаком #Purplicious від Avon

Привіт)
Сьогодні я розповім Вам про дуже красивий і неймовірно весняний відтінок лаку - фіолетовий Purplicious від марки Avon з серії Gel Finish.



Моє знайомство з лаками Ейвон наразі дуже позитивне - два відтінки #Roses Are Red та #Envy заслужили мою щиру і беззаперечну любов своїми характеристиками.
І цей лак не став винятком - він дуже зручний в нанесенні і має зручний для моїх нігтів сплющений пензлик, який з легкістю промальовує півкруг біля кутикули.
Конкретно цьому лаку достатньо двох тонких шарів для насиченого кольору і цілковитої однорідності. Моя сестра умудрилась вкласти його на свої нігті в один шар може вона відьма???



Глянець у цієї серії чудовий, але з сушкою СХ не зрівняється ніщо. Отожд я нанесла два шари лаку на мій улюблений біо-гель від Ель Коразон і зверху це все завершила топом СХ.
І проходила я так чотири дні - ходила б і довше, адже сколів чи потертостей моє критично око не помітило... але я зламала ніготь і довелось міняти покриття.
Лак, попри всю свою хорошу пігментацію покинув нігті легко і просто - два диски і моя стандартна РДЗЛ. Шкіру не фарбує і нігті також ☺


Я так бачу, що лачки Avon з серії Gel Finish  треба брати - хороша якість, приємні кольори і класна упаковка (люблю прямокутні пляшечки).
Які кольори лаку довподоби Вам цієї весни?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Крутота **
У мене весна почалась з червоних і вишневих лачків.. Оскільки ношу зараз вишневі джинси))
Anna Galaxy каже…
Вот это цвет. Красота. :):):)
я маю 8 чи 9 Ейвонівських лаків, можу сказати не лише Гель Фінаш класні, вони всі гарно лягають!
CatTheKaty каже…
☺ дякую)
я зазвичай якось так підбираю гардероб, щоб він не диктував мені якихось кольорів)
CatTheKaty каже…
Спасибо, Аня ☺ Я вообще обожаю фиолетовые и этот - прямое попадание мне прямо в сердце ☺
CatTheKaty каже…
Тут треба дивитись не лише на серію, а ще й на відтінок) У мене зараз живе один лачок з цієї ж серії і він просто жахливий по всьому(

Популярні публікації