Sally Hansen - Insta Dri

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти про чудовий продукт, який перевершив всі мої очікування - топ-сушку Sally Hansen - Insta Dri.



Є такі продукти, які у всіх на вустах - їх хвалять, їх ненавидять, скуповують партіями... Але вони всюди!
От так у мене було з цією сушкою -  чула про неї звідусіль і якось одного дня я вирішила купити її собі.


Протягом довгого часу (до моменту покупки) я чомусь думала, що пляшечка Insta Dri виготовлена з пластику, але ні - вона скляна! Об'єм засобу - 13,3 мл - що досить багато ☺
У цього топу просто ідеальний пензлик для такого продукту - він досить м'яких і маневрений. Ще він широкий і плоский і з легкістю покриває весь мій ніготь.


Якщо ж говорити по консистенцію, то вона мені трішки нагадує гель, дуже легко лягає і самовирівнюється на нігті. Стемпінг і малюнок може змазатись, якщо дуже сильно терти пензликом по поверхні нігтя, але якщо все зробити акуратно, то все буде гарно і без змазування.


Ця сушка справді суперово сушить - навіть  найтовщі пиріжки (5 і більше шарів) - я я даю просохнути нігтям десять хвилин і потім можу не хвилюватись, що пошкоджу покриття. Якщо я використовую два-три шари лаку - то покриття висихає за хвилину-дві.


Ще мене просто зачарував глянець, який дає цей топ-сушка. Такого блиску я не досягала з жодним топом (і жоден ще не сушив лак так швидко). Саме з Insta Dri я почала отримувати дуже багато компліментів моєму манікюру, а мій хлопець навіть вирішив, що це гель лак ("в тебе нігті як не справжні, так блищать!). Загалом ситуація справді показова і я безмежно задоволена глянцем, який забезпечує ця сушка.

Ще це покриття продовжує життя манікюру (не те щоб я дуже цього потребувала). Навіть лаки Зоя, які на моїх нігтях тримаються біля доби можна носити на протязі кількох (трьох-чотирьох) днів.

Якоїсь негативної дії сушки Insta Dri від Sally Hansen на нігті чи на покриття я не помітила - лише один суцільний позитив!

Єдиний момент - я б не радила трясти пляшечкою перед використанням - можуть утворитись бульбашки, які на нігтях виглядатимуть не вельми ☺

Щось мало я манікюрила 😒 лінива я 😞 Дуже важливим для мене став манікюр який я сфотографувала на фоні книжки казок. Розмістила це фото в себе вк і подруга попросила зробити їй щось подібне! Це був шок і дуже цікавий досвід для мене 😊 Всі манікюри (окрім матового) зроблені з використанням топу #InstaDri від #SallyHansen - це просто якась магія і скоро я напишу про нього в блозі ☺ Ще після МК і посиденьок у Олі @olga_ulvanska (про це є пост в блозі) я просто загорілась різним дизайном на нігтях і тепер регулярно тренуюсь (коли навчусь - покажу). Ну і ще завдяки Олі я стала власницею чудового пензлика для корекції манікюру - так значно зручніше (порівнюю з маркером і всякими зубочистками). Ну і ще хочу сказати що моя лакочерга поки не зменшується а навпаки росте. Сподіваюсь що в березні я спробую більше лаків. #маникюрымесяца #маникюрыфевраля #nailvideo #catthekaty_nails
Видео опубликовано Katy Yatsenko (@catthekaty)

Тому сміливо раджу усім цю супер-сушку.
А чим Ви сушите Ваш манікюр?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Скоро тестуватиму її))Вже цікаво**
Anna Stryukov каже…
Обожаю и нежно люблю, посоветовала уже не одной подруге - все довольны.
Покрытие=стекло, скажи? ;)
CatTheKaty каже…
Та я от натішитись ніяк не можу - продукт на мільйон ☺
CatTheKaty каже…
Я у тебя одной из первых увидела эту сушку и все никак не доходили руки)
Покрытие вообще отличное - тут даже стекло не таким глянцевым кажется ☺
Anna Stryukov каже…
Я тут прикупила следующий продукт подобного рода от СХ, погляжу, насколько он меня удивит.
CatTheKaty каже…
Очень интересно будет узнать твое мнение, я вот сейчас засматриваюсь на матовый топ от СХ и все не могу решить нужен он мне или нет...
Anna Stryukov каже…
Мне както захотелось матовых ногтей и я прикупила очень бюджетный топ украинской марки Maxi, пару раз воспользвалась и все, не мое((((
обожнюю його! Ыдеально швидкий=) особливо важливо коли маленька дитина)
CatTheKaty каже…
У меня есть матовый топ от МАГ - очень люблю такой эффект)
CatTheKaty каже…
Я також його обожнюю) Оцей глянець - він як несправжній)
Svitlana Kucheruk каже…
Не можу розділити оці позитивні емоції, на жаль ((( мені сушка ця попалась із якимось наче піском-сміттям... і це побачила на фото на світлому відтінку! Розчарована - не те слово (((
CatTheKaty каже…
Це, напевно якийсь не свіжий продукт попався(((
У мене перша пляшечка цієї сушки сушила значно краще ніж друга)
Enn Key каже…
Дуже корисний відгук. Продукцію Sally Hansen дуже люблю і вважаю якісною та класною :) Дякую за огляд.
http://glamorousowl.blogspot.com/
CatTheKaty каже…
Дякую) рада, що мій відгук виявився корисним)
Я вже третій раз купую цю сушку і тішусь)

Популярні публікації