STAMPING: моя улюблена пластина Various Arabesque Pattern BP-L008

Всім привіт!
Сьогодні я хочу поділитись своїми враженнями від використання пластини BPL-08 з магазину bornprettystore.



Ця пластина з'явилась у мене 20 січня і я одразу почала експериментувати із нею. Вибрала я її за декількома критеріями - мені дуже подобався верхній ряд малюнків - він абсолютно універсальний, не вимагає якихось прив'язок до стилю одягу і може бути інтерпритований як звичайний орнамент, як щось орієнтальне і як мереживо, а також з ним можна робити реверсивний стемпінг. Другий ряд малюночків також цікавий  - листя і рослинні мотиви дуже універсальні і гарно виглядають у будь-яких кольорах.



Єдиним попаданням повз став для мене нижній ряд малюнків - вони невеличкі і призначені для нанесення не на весь ніготь - на край нігтя для френчу і для інших прикрас - поки мені якось не доводилось так декорувати свій ніготь (саме тому я не додавала відбитків для цього ряду).
Поговоримо про якість пластини - тут я цілком задоволена - з хорошим, добре пігментованим лаком всі, навіть найдрібніші деталі переносяться ідеально.
Розміри пластини - 12х6 см, крупні малюнки розміром 15х20 мм. Ширина маленьких - 15 мм.
Розміри з підложкою 13х7 см.


Пластина прикріплена до пластикової основи, розмір якої більший за розмір металевої частини на 5 мм з кожного краю. Це загалом зручно - більший розмір пластини дозволяє комфортніше її утримувати і додатвоке потовщення захищає її від механічних деформацій під час транспортування і використання. Але металева частина трохи виступає над пластиковою частиною і по краю металу забивається лак - його можна вичистити, але це трохи не комфортно і займає час.

Також пластикова частина має не дуже акуратно оброблений край в який теж може затікати лак - його можна підшліфувати і зробити ідеальним, але я спеціально для наглядності не вичищал,а його і не шліфувала (от допишу цей пост і зроблю все гарненько).



Метал пластини міцний і на ньому не залишалось слідів від пластикової карти чи пластикового скребка, але кілька раз я намагалась скористатись скребком із металевою робочою поверхнею - і від цього залишились незначні подряпини на поверхні пластини (але ніякої шкоди малюнкам вони не завдали).
Резюмуючи я хочу сказати, що ця пластина мені подобається - гарні візерунки, хороша якість. Єдине що мене трохи розчаровує - ціна майже в 6 доларів (я купувала дешевше).






А Ви любите стемпінг?
Які пластини у Вас в фаворитах?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Крутий огляд!
о, от вона - ідея, як показати всі візерунки зразу! Ти геній)))
Я люблю стемпінг, хоча виходить в мене ще дуууже паскудно(( Але я вчусь! А найбільше люблю всякі фантастичні завиточки))
CatTheKaty каже…
Дякую) мені така ідея вже давненько прийшла в голову ☺
Мені подобаються фото твого стемпінгу)
Завиточки рулять ☺
Svitlana Kucheruk каже…
Гарні малюнки, уявляю як виглядатимуть на нігтиках - краса!
CatTheKaty каже…
Дякую)
Дуже універсальний набір))

Популярні публікації