Багатогранний червоний Zoya - Tamsen

Всім привіт!
Сьогодні я нарешті пишу пост про дивовижний червоний лак, який вже давненько живе в моїй колекції - це лак марки Zoya під назвою Tamsen.
Про лаки Zoya  я вже згадувала неодноразово на сторінках мого блогу (можете переконатись самі ☺).
Якщор казати коротко - то мені дуже подобається флакончик - він являє квадратної фоми і не займає багато місця (я мрію, щоб всі лаки були прямокутні або квадратні!) і звужується донизу. Елегантна чорна кришечка - невеличка, але цілком комфортна в руці.
Досить тонкий круглий гнучкий пензлик дозволить нанести лак рівно і рівномірно.
Комфортна консистенція середньої густоти дозволяє нанести лак тонкими шарами і без напливів.
Якщо говоритипро цей відтінок, то... Це один з тих рідкісний випадків, коли мені дуже важко описати тон лаку - він дуже складний, багатогранний і дуже змінюється, в залежності від освітлення. Загалом, якщо роздивлятись його в сонячний день, не під прямими променями, то видно яскраву червону ноту (як кров) і додавання охри чи чогось помаранчево-гірчичного - саме це довдавання дає відчуття забрудненого кольору при певному освітленні.
Всі фото в цьому пості зроблені і підкореговані так, щоб передати колір і його багатогранність, сподіваюсь мені це хоч трішечки вдалось.
Щодо відтінку в пляшечці, то він виглядає там значно бруднішим, ніж є насправді і навіть трохи віддає в оранжево-гарбузяний з червоним (от загнула ж!).
Наноситься лак дуже добре і сохне швидко.
Можна обійтись одним товстішим шаром, або ж двома тонкими. Я надаю перевагу двом шарам - не вмію наносити товстим шаром і в мене виходять напливи. Власний глянець на 8,5 з 10 - після сушки від Селлі Хенсен в мене піднялась планка ☺
А от стійкість соло... нульова! Без бази і без топу я не можу виносити цей лак і дня!!! З базою (423 біогелем від Ель Коразон) і топом від СХ я ходжу з таким манікюром не більше трьох днів - вже на другий день починають злегка затиратись кінчики (що для мене взагалі сумно, бо на такій базі і з таким топом я ношу лаки без жодних проблем по тижню і вони  як нові до останнього дня). Можливо мені варто замислитись про власну базу і власний топ від Zoya...
Найбільша перевага конкретно цього лаку в орівнянні з іншими - його видалення. Всі червоні які я мала можливісить спробувати (окрім Avon Roses Are Red) мали властивість зніматись довго, нудно і фарбувати шкіру (потім той червоний пігмент відтерти...). А тут два ватні диски (максимум!) і все чистенько, ніби на нігтях був просто прозорий лак.
Загалом я тримаю цей лак на певний вихід - коли треба гарні червоні нігтики на один вечір - хоча я була б не проти походити і тиждень з таким кольором. Сподіватимусь, що колись я підберу для Tamsen підходящу компанію ☺

А ви знайомі з лаками Zoya? Як вони носяться у Вас?















Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Мімімі)) Обожнюю Зою) Поки що одну баночку, але вже обожнюю!
CatTheKaty каже…
Менеі також Зої дуже довподоби) І кольорами і нанесенням ☺
якщов тебе тримається три дні, то в мене триматиметься годину)))
CatTheKaty каже…
о тут суперечливе питання - є лаки які всім подобаються а мені так собі... може просто мені конкретно ця формула не пішла?

Популярні публікації