Stamping: гарненька, маленька - пластина кругленька 4 Mixed Patterns BORN PRETTY BP21

Всім привіт!
Сьогодні я вирішила продовжити тему моїх інструментів для стемпінгу і розповісти про круглу пластину з магазину bornpretty, яка вже давненько живе в моїй колекції.
Отож, почну з того, що цю пластину я замовила разом з великою прямокутною і ця покупка була здійснена під впливом відео-огляду чудового блогера і просто майстрині стемпінгу Ірини Зорг - побачила я цю пластину і все - любоффф!
Пластинка прийшла мені з захисною синьою плівочкою, яка закривала всю робочу поверхню. При транспортуванні не погнулася. Її діаметр 5,5 см.
Метал пластини досить міцний і я не змогла його зігнути (звичайно ж, я не докладала великих зусиль - лише такі, які б чисто теоретично могли спіткати цю пластину по дорозі з магазину і до моїх рук). Подряпини залишаються лише від металевого скребка (яким я вже не користуюсь).
У пластини є підкладка з адресою і назвою інтернет-магазину. От до неї у мене все ж зявилась претензія - я спеціально (ну чого ж не зробиш заради обєктивного огляду???) залила її незначною кількістю лаку і потім стерла його РДЗЛ. І таку маніпуляцію я повторила тричі (щоб вже точно).
На фото видно, що разом із лаком, який на третій раз відчистився не так і добре, відійшла частина надпису і ніби трохи зсівся сам матеріал підкладки. І я умудрилась порізати палець цим гострим краєм, який утворився в наслідок моїх маніпуляцій.
Тепер перейдемо до малюнків на цій пластину - мені сподобалось те, що вони дуже універсальні - підійдуть і для коротких і для довгих нігтів. Також вони не вимогливі до стилю одягу і до образу - тобто дозволяють почувати себе максимально вільно.
Гравіювання зображень на висоті - навіть рідкі не дуже пігментовані лаки добре набираються в заглиблення і добре переносяться на штамп. Гравіювання рівномірне і нема якихось рваних ліній. Також я дуже задоволена легкістю, з якою залишки лаку покидають заглиблення на пластині при протиранні ватним диском з РДЗЛ.
Резюмуючи хочу сказати те, що я залишилась задоволена якістю цієї пластини, попри те, що в мене вийшла така неприємність з підкладкою і тим, що я порізала палець - мені здається, що при звичайному користуванні підкладка навряд буде настільки сильно забруднюватись лаком і її буде необхідно настільки інтенсивно очищувати РДЗЛ (при можливості перевірю цей момент).

Дякую Вам за увагу!
Які візерунки на Вашу думку є універсальними і пасують до будь-якого образу і стану нігтів?

http://www.bornprettystore.com/mixed-patterns-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-bp21-p-17266.html

Коментарі

Алина В. каже…
гарні зображення на пластині і манікюр в тебе завжди бомбезний;)))
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я просто не викладаю ті манікюри, які мені не подобаються)
Svitlana Kucheruk каже…
В мене теж така є, люблю її )
CatTheKaty каже…
Взагалі дуже вдала пластинка) і купа варіантів манікюру з нею)

Популярні публікації