STAMPING: порівняння прямокутного і круглого штампу для стемпінгу

Всім привіт!
Сьогодні я хочу поділитись з вами невеличкою порівняльною характеристикою двох силіконових штампів - квадратного і круглого подвійного.

Першим у мене з'явився круглий штампик - він має дві робочі поверхні і два скребка.
Скажу одразу - скребками мені користуватись не дуже зручно - вони знімають зайву фарбу не рівномірно і в різні заглиблення затікає лак і його потім тяжко вичистити. Також я не бачу якогось практичного застосування для зеленої подушечки - по ідеї вона жорсткіша і призначена для дрібних малюночків. Мені якось не згодились.
Основна подушечка дуже м'яка і може злегка вилітати, що в мене траплялось лише на початках. Чула неодноразово, що такі штампи треба шліфувати, але з моїм такого не знадобилось (можливо тут постаралась посередниця в якої я його купляла).
Зображення переносить добре і чітко, але може злегка спотворювати його в силу форми і того що силікон дуже м'який і пружний. Конкретно мені бувало тяжко і не дуже зручно попасти малюнком точно по нігтю.
Але круглим штампом я користувалась досить довго і загалом була задоволена його роботою.

Прямокутний штамп (я замовила в наприкінці листопада в bornpretty, але приїхав він десь через два місяці) - він йшов в комплекті зі скребком, робоча поверхня якого була металева.
Скребком я зробила ряд не вельми естетичних подряпин на мої улюбленій пластині для стемпінгу. Тому я ним не користуюсь Вам також не раджу.
Подушечка була глянцева і мені довелось злегка пройтись бафиком по поверхні. Поки я не зняла блискучий захисний шар штамп був абсолютно неефективним - не напирав і не віддавав лак. Зате після шліфовки зображення стало переноситись ідеально.
На перших порах у мене також, як і з круглим штампом вилітала подушечка - тут потрібно було звикнути.
Загалом за своїми характеристиками прямокутний штамп дуже подібний до круглого. Єдина принципова різниця в формі - прямокутна форма більш зручна в плані центрування зображення, а також вона менше деформує зображення при перенесенні.
Тепер, коли в мене є два штампи я більше користуюсь саме прямокутним - точність і акуратність нанесення в нього мене підкупає, саме тому круглий штампик я використовую хіба для реверсивного стемпінгу (результати роботи з яким мене не тішать, але практика і ще раз практика).

А чим ви виконуєте стемпінг?
Яка форма штампу Вам більше подобається?

Коментарі

Tanserb каже…
У меня силиконовый круглый, очень нравится. Прямоугольным еще не пользовалась
Nataly Matolinets каже…
У мене прямокутний, інших не пробувала ще)
CatTheKaty каже…
Тут уж дело привычки) мне не очень хорошо удавались с круглым разные прямые линии)
CatTheKaty каже…
Ну, поки мені здається, що прямокутний штамп значно кращий і зручніший)
Alisa Star каже…
У меня тоже круглый штампик, прямо как у вас.
Пока устраивает -мягкий и удобный
CatTheKaty каже…
Мне он тоже очень нравился пока я не попробовала прямоугольный)

Популярні публікації