Чудова бандероль з сайту BornPrettyStore

Всім привіт!
На минулому тижні мені прийшов цілий пакунок щастя - бандероль з магазину BornPrettyStore. У цьому магазині так багато привабливих для лакоманів штучок, що вибрати щось не так вже й легко (хочеться спробувати все).

Перша бандероль з цього сайту йшла до мене досить довго - порядку двох місяців (з яких два тижні вона збиралась до відправки), але цього разу я отримала цю порцію щастя всього за два тижні.
Обрати, звичайно ж, було дуже тяжко, але в решті я визначилась з найпотрібнішими предметами і це було три пластини для стемпінгу і наклейки з космічним дизайном.

Я обрала круглу пластину BP58 з картинками на тему птахів - дуже милі картинки і я вже маю кілька ідей з цими картиночками. Маленькі картинки з пір'їнками теж дуже милі, десь в якості акцентів будуть доречними. А взагалі тема птахів зараз на піку популярності, тому такий вибір був очевидний.
Далі я обрала дуже гарну пластинку BP-L001 (на ній цілих 18 малюнків) з дуже гарними квіточками, листочками, гілочками і т.д. Люблю квіточки на нігтях - це так ніжно і не вносить якісь вимоги щодо образу - тому мій вибір очевидний.
І остання пластинка BP-L015 чимось схожа на попередню - на ній також є різноманітні листочки, квіточки, гілочки і прожилки а ще також кілька орнаментальних рисуночків, милі ялиночки і кілька мілких малюнків з квітами (а також тематичні мілкі малюночки). Взагалі ця пластина - сама універсальність і з нею можна зробити мільйон різних дизайнів (що я і планую робити) - вже зараз активно нею користуюсь і дуже задоволена).
Також я з певним острахом замовила абсолютно новий для себе продукт - наклейки на нігті з галактричним дизайном. Даний продукт є для мене абсолютною новинкою, бо я ніколи не використовувала подібні стікери для дизайну.

Ось такі були мої новиночки з сайту BornPrettyStore - я вже почала тестування цих продуктів і невдовзі Ви зможете ознайомитись з результатами цього знайомства.
Також для читачів і гостей мого блогу я маю приємний бонус - знижку 10 відсотків на покупки в магазині BornPrettyStore при використанні коду під час оформлення покупки KYG10.

Дякую Вам за увагу!

Продукція надана
для незалежного тестування
магазином BornPrettyStore

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
З обновками) Тепер чекаємо на море нових манікюрів!
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я сама не дочекаюсь, коли все це протестую)))

Популярні публікації