Яскравий акцент з тінями Maybelline Colorama - eyeshadow #310

Всім привіт!
Весна це така пора року, коли особливо гостро хочеться якихось експериментів та змін. І мені в голову сяйнула ідейка цікавого експерименту - а що ж буде, якщо взяти рожеві тіні чи рум'яна і нанести їх на щічки і на очі? Саме з такою думкою мною і були куплені тіні під номером #310 всім відомого бренду Мейбеллін.


Одразу зізнаюсь - макіяж з таким відтінком мені не пасує - навіть максимально розтушований варіант виглядає не природнім (а виною всьому мій оливковий відтінок шкіри). Користуюсь цим тоном лише на виступи - в напівтемряві і відблиску вогнів та під червонй костюм виглядає дуже доречно, але щось носибельне з цим тоном мені зробити не вдається. Тому мейку в цьому пості Ви не побачите (

Отож почну з упаковки - проста чорна основа і прозора кришечка, яка дуже цікаво ввігнута всередину пірамідкою. При покупці була щільно обклеєна плівкою, але не знаю чи це оригінальна упаковка, чи продавці в Космо так заліпили. Загалом упаковка досить міцна і  закривається надійно (хоч і без особливого шику)/
В комплекті йде спонжик аплікатор - якби не він, я б подумала що це рум'яна. Нам дотик матеріал спонжу не дуже приємний (але не колючий), він чудово наносить ці тіні і дуже добре їх тушує - як екстрений варіант згодиться.
Якщо говорити про сам рефіл тіней, то він величенький - цілих три грами, що для такого пігментованого продукту більш ніж достатньо. Тіні набираються дуже легко пальцем, спонжем і пензликом. Палець і спонж одразу дають дуже насичений колір, а пензликом комфортно нашаровувати. Величезна перевага цих тіней в тому, що вони взагалі не пилять і залюбки покидають проміжний носій (палець/пензлик/спонж).
Стійкість цих тіней мене також радує - десь біля десяти годин вони залишались на моїх повіках і не тьмяніли. Ну і ще вони легко змиваються гелем для вмивання чи міцелярною водою.
Я залишилась задоволена знайомством з цими тінями і хотіла б його продовжити (але вже з більш носибельними відтінками).

А які весняні експерименти були у Вас?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
У мене було море експериментів. один і не виділю) А у тіней чудовий відтінок) Хоча я не ношу такі на очах...
Алина В. каже…
не прочитавши заголовок, я спочатку подумала, що це румяна, а вже потім зрозуміла, що тіні! цікавий, яскравий колір на літо!
А я себе прикупила палетку теней-призматиков от Ори. Но экперимент не особо удался, как по мне, хотя оттенки прямо как ты хочешь - носибельнее не придумаешь :)
Из Колорамы год назад, тоже весной, купила себе фиолетовый оттенок, но так его и не попробовала, представляешь?
CatTheKaty каже…
Багато експериментів це круто)))

Я також не можу носити на собі такий відтінок, але ризикнути було цікаво)
CatTheKaty каже…
Я в магазині також спершу подумала, що це такі рум'яна))))
Можливо літо я його ще спробую - раптом під засмагу він буде мені більше пасувати)))
CatTheKaty каже…
О_О
Даже не знала, что у Ори есть тени-призматики (нужно поискать)

У меня почти год лежала палетка ноу нейм с очень яркими цветами и я только недавно ее достала и начала использовать) Когда косметики достаточно много такое случается(
Согласна ) Еще своего часа ждет несколько оттенков )))
CatTheKaty каже…
так всегда)))
Alisa Star каже…
Оооо, какой сочный оттенок
Недавно купила себе красные с розовым подтоном. Но пока еще не пробовала накраситься ими
CatTheKaty каже…
Да, оттенок просто невероятный)
Летом очень зочтся таких ярких экспериментов)

Популярні публікації