Nivea - Масло для губ - макадамський горіх і ваніль

Всім привіт!
Я страшенно люблю різні ароматні бальзамчики для губ - у мене надзвичайно суха шкіра і без бальзамчика в сумці, на столі, в кишені куртки і всюди де тільки можна я не обходжусь.
В минулому році масла для губ від марки Nivea наробили шуму - їх хвалили і лаяли на всі лади. Але цей бальзам я купила тільки зараз і поскупішаю поділитись враженнями.
Почну з того, що мені дуже подобається, що ці масла продаються запакованими в картоні і поліетилені що виключає можливість того, що їх до Вас хтось відкривав.
Разпакувавши картонну упаковку ми отримуємо доступ до самої шайбочки з маслом.
Шайба, в якій упаковане (чи точніше, залите) масло для губ, виконана з досить тонкого металу, схожого на алюміній. Вона закривається дуже щільно і мені буває важкувато відкрити кришку і не обламати нігті - для мене це вагомий мінус, але я стала помічати, що з часом.
Під кришкою прихована чимала кількість масла - цілих 19 мл (або 16,7 грам). Масло білувате і має приємний аромат, в якому я відчуванню нотки ванілі і ще чогось (напевно, це макадамський горіх).
Я не використовую для нанесення масла пальці, пензлик чи ватні палички - мені значно зручніше торкнутись поверхні бальзаму безпосередньо губами. Так набагато зручніше і швидше - я б сказала що так навіть зручніше, ніж з помадами у вигляді стіку.
При нанесенні на губи бальзам відчувається маслянистим і липкуватим, але практично одразу ж відчувається приємне пом'якшення шкіри губ. Відчуття масності і липкості відчувається лише кілька хвилин, потім на губах відчувається лише легенька плівочка і вони стають дуже м'якими і на них набагато краще лягає помада.
Зізнаюсь, що я використовую це масло не тільки для губ - я наношу його на сухі ділянки шкіри на обличчі і на кутикулу. Мені дуже подобається дія цього масла - шкіра стає надзвичайно підживленою і муха шкіра пригладжується (з тональними, які пікреслюють сухі ділянки шкіри це просто справжній порятунок).
Я дуже задоволена цим маслом-бальзамом - воно виконує всі вимоги, які я ставлю до подібних засобів. Особливо тішить, що це масло  використовується дуже економно і за три тижні використання я навіть не помітила якоїсь великої ямки.

А Ви пробували ці масла від Nivea? Чи можливо у Вас є якийсь свій ідеальний засіб для догляду за губами?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Я вже десь з початку зими наніч завжди наношу це масло на губи) Тільки в мене малина) Я задоволена і губи дуже-дуже раді теж!
Tanserb каже…
Надо будет тоже его попробовать! Отлично, что и для кутикулы его можно использовать
Ataeva Iruldina каже…
У меня такой же бальзамчик и я довольна как слон)
CatTheKaty каже…
В мене також губи тішаться) Але от відкрити ту шайбу((((
CatTheKaty каже…
Да, универсальный продукт) Только открывать сложновато)
CatTheKaty каже…
Я тоже с удовольствием им пользуюсь)
Enn Key каже…
У мене був такий кокосовий, на привеликий жаль десь його загубила :( Обожнюю бальзамчики для губ Nivea. Дякую за відгук !!! http://glamorousowl.blogspot.com/
CatTheKaty каже…
Прикро загубити такий бальзам(
Мені дуже подобається цей бальзам, але упаковка мене вбиває)

Популярні публікації