Манікюр зі стемпінгом на весняну тематику (Pierre Rene #226 & MAXI #068 Born Pretty BPL-008)

Всім привіт!
Сьогодні хочу показати Вам досить давній манікюр, який дуже сподобався мені і неодноразово привертав увагу оточуючих.

Основним тоном став розбілений мятний відтінок лаку від марки Pierre Rene під номером #226. Я наносила цей лак в три тонесенькі шари поверх бази від Ель Коразон. Цей лак лягає досить рівно, що досить рідкісно для таких відтінків - ніякої смугастості чи неоднорідності, лише середня пігментація. Лак висохнув швидко і я вирішила прикрасити його стемпінгом.

Я довго не могла обрати лак, яким я виконаю стемпінг - мені хотілось чогось такого особливого. І під руку мені потрапив #068 відтінок від бюджетної марки MAXI - я думала, що в них лише серія металіків добре підходить для стемпінгу, але цей лак мене дуже вразив якістю картинки. Лак перенісся ідеально і чіткість ліній примусила мене зрадіти з такого вибору.

Малюнок для стемпінгу я обрала з моєї улюбленої пластини Born Pretty BPL-008 - мені цей малюнок нагадав суцвіття кропу і, здається, він досить весняний. Я страшенно задоволена такою комбінацією.

Весь манікюр був покритий топом-сушкою Insta-Dri від Sally Hansen. Це просто ідеальний топ і з ним кожен манікюр стає ідеальним.
Загалом цей манікюр мені страшенно сподобався і я хочу якось його повторити (коли нігті відростуть).

Дякую Вам за увагу!
А Ви знайомі з лаками Pierre Rene?

Коментарі

Nataly Matolinets каже…
Чудово виглядає))) А про лаки ці вперше чую) Де вони в нас?
carolina g. ticala каже…
Very nice dear! Follow me on gfc and i Follow you back, kisses
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я не знаю де вони продаються) Це був перезент (я колись писала про величезну посилку з лаками)

Популярні публікації