Невеличка покупка на сайті incredo.com.ua

Всім привіт!
Потроху покупки в мережі затягують мене. Нещодавно я познайомилась з сайтом професійної косметики incredo.com.ua.
Лаки з цього сайту я побачила в блозі та інстаграмі Ані Соколової і зайшла подивитись. Мене дуже втішив вибір на сайті і ціни - я просто не змогла пройти повз!
Я замовила собі три продукти для нігті - два лаки і базу.

База від німецької марки LCN яка називається Nail Silk привабила мене тим, що вона в ній є нейлонові волокна і вона повинна захищати і укріплювати нігті. Тестую її з превеликим задрволенням.
Ще я замовила собі лак від Orly під назвою RIP - чорна желешечка з оранжевими гліттеринками. Чекайте в блозі.

І останній лак - покупка з серії "воно саме купилось!" лак Orly під назвою Androgynie - в мене, дякуючи Ані Соколовій, вже є флакончик цього чуда. Взяла на запас ще)))))
Все прийшло дуже швиденько - на наступний день після оплати.

А чим Ви себе тішили останнім часом? ❤

Коментарі

Алина В. каже…
колись я підсіла на лаки Орлі, але їх закінчити не реально, так обєм неймовірний! чудові відтінки і текстури лаків! а скільки Орлі коштують зараз?
CatTheKaty каже…
Я наразі маю лише три лаки Орлі і всі мені подобаються, для мене обєм це люс)))
В середньому від 50 грн (знижка) до 100+ грн. Треба шукати)
Nataly Matolinets каже…
Класні *__* Хочу побачити їх на твоїх нігтях тепер)
Ira Kharchenko каже…
Amazing post dear!

https://www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я от все ніяк не відрощу нігті для гарної довжини - щоб показати ці лаки максимально естетично)
о, я теж хочу побачити ці лачки на твоїх нігтях=) хоча сама такі лаки не люблю=) і кинулася я на цей сайт, але нажаль для мене він не корисний=(
CatTheKaty каже…
Дякую) Я вже викладувала кілька фоток в ІГ, але до повноцінного фотографування все не дійду)))
Цей сайт не для профі, але ціни на деякі лаки там просто неймовірно дешеві))
Feya Amnezia каже…
Андрогин и Рип - одни из моих первых лаков Орлят. Они прекрасны)))
Рип очень хэллоуинский)
CatTheKaty каже…
Да, я вот тоже смотрю на Рип и в голове сразу летучие мышки и тыква)))

Популярні публікації