Гель для вмивання Rival de Loop - Seifenfreies Washgel - Granatapfel

Всім привіт!
Нещодавно я змінила свій догляд за обличчям і спішу поділитись однією з новинок - гелем для вмивання від Rival de Loop.
Цей гель я купила в компанії з тоніком, про який також скоро напишу.
Купувала цей гель я в магазині Ватсонс, обираючи з доброго десятка інших подібних засобів на будь-який смак і гаманець.

Мені порадила його консультант, вислухавши про мою суху і чутливу шкіру.
Покрутивши в руках тубу і прочитавши що даний засіб не містить мила я вирішила що просто зобов'язана його спробувати.Упаковка засобу нічим особливим не визначається - туба з кришкою яка відкидається. Просто і зручно.
Також хочу відзначити що мій варіант засобу це лімітка і сезонний випуск з ароматом гранату (я так зрозуміла).
Сам гель прозорий і помірно густий - загалом всі гелі для обличчя мають схожу консистенцію. Я набираю невеличку горошинку на пальці/спонжик/щіточку і вмиваюсь так двічі на день.
Я люблю безколірні доглядові засоби - навіщо нам втирати ці барвники в свою шкіру?
Віддушки практично не чути (бо ж трапляється і таке, що вмитись не можна - так ароматизатори подразнюють мій ніс) - легкий аромат, який лише віддалено нагадує запах гранату (трохи мильний).
Піниться цей гель не дуже сильном - його комфортно використовувати з механічними щіточками, які дуже легко створюють купу піни, котру нікуди дівати.

Мене порадував той факт, що після використання цього гелю я не відчуваю сухості на шкірі і бажання негайно наносити крем і те що, при всій лагідності цього засобу до моєї шкіри, він ідеально справляється з макіяжем і мені не потрібно додатково використовувати міцелярну воду (змиває навіть стійку туш та гелеву підводку).
Очі та чутливу шкіру повік не подразнює (хоча спеціально в очі я не закапувала).
І головний момент в історії про цей гель: десь після тижня користування ним я помітила, що моя шкіра стала виглядати здоровіше і всі лущення зникли (не буду приписувати це в заслугу лише гелю, але він відіграв в цьому не малу роль). Наразі це мій фаворит з фаворитів, бо такої сукупності позитивних якостей в одному продукті мені ще не діставалось)))

Я залишилась дуже задоволена цим гелем і буду продовжувати користуватись ним.

Чи знайомі Ви з маркою Rival de Loop? Можливо у Вас є якісь фаворити з їхньої продукції?

Коментарі

viikysia каже…
Треба приглянути й собі якийсь з їхніх засобів для вмивання. Мені дуже подобається зволожуючий гель навколо очей у вигляді ролика, вже двічі його купувала))
Natali kiev каже…
Я давно в Ватсонс дивлюсь на цю торгову марку. Але вчора я провела чистку своїх косметичних засобів, тепер сиджу на строгій дієті) Дякую за статтю. Заходьте в гості http://natalikiev.blogspot.com
Nataly Matolinets каже…
Я якось брала їхні масочки, але вони були зовсім ніякі(
CatTheKaty каже…
Дякую за наводку - обов'язково придивлюсь до цього гелю)
CatTheKaty каже…
Дякую за запрошення)
Я сама постійно влаштовую собі дієти, але це мені слабо вдається)
CatTheKaty каже…
Шкода) я тепер уникатиму їхніх масок)
Anna Stryukov каже…
Марка очень хорошая, много продуктов у них толковых!
CatTheKaty каже…
Я на иностранных сайтах столько хвалебных отзывов встречала на эту марку))

Популярні публікації