STAMPING: пластина Forest Pattern Trees BP-L015 від магазину Born Pretty

Всім привіт!
Я просто обожнюю стемпінг і сьогодні я хочу поділитись враженнями від використання пластини для стемпінгу Born Pretty BP-L015.
Пластина в мої руки попала вже давненько і я змогла добре потестувати її і скласти свою думку.

Для початку скажу, що в мене вже була пластина подібного типу - огляд на неї Ви можете прочитати тут.
Перша суттєва відмінність - колір пластикової основи в старіших версіях був рожевим, а тепер він білий. Що ж до якості самої основи, то я б сказала, що вона змінилась на краще - на ній нема заусениць (а в рожевій вони були), хоча деякі нерівності все ж присутні

Робоча поверхня пластини покрита синьою плівкою для захисту і, скажу я Вам, це дуже доречно - конверт з пластинами прийшов до мене з великою подряпиною - прорвало і папір і пакет з бульбашками всередині також подряпина була помітна на захисні плівці цієї пластини, але шкоди робочій поверхні завдано не було.

Пластина містить 14 зображень на весь ніготь (два ряди по сім зображень в кожному). І ще дев'ять невеличких зображень - досить цікавих і тематичних.

Поверхня пластини - гладка і дзеркальна (за винятком рівних і гладких вигравіюваних зображень, звичайно ж). Навіть при детальному дослідженні не помітно нерівностей - їх просто нема.

Тематика даної пластини - квіткові і флористичні орнаменти. А ще є милий орнамент з ялинками - коли вже там Новий рік?!

На цій пластині є кілька картинок, які мені не просто подобаються - я від них просто в захваті.

Найулюбленіший малюнок нагадує текстуру волокон листочка і основна родзинка і перевага конкретно цього зображання - нігті з таким дизайном візуально видовжуються. От рука постійно тягнеться саме до цього малюнка).
Як видно на фото - всі зображення добре переносяться з пластини на робочу поверхню, не зважаючи на те, що я використовую досить бюджетні лаки і демонструю відбитки на папері, який вбирає лак і робить його менш яскравим.

Загалом ця пластина мене не розчарувала - все на висоті і дуже в моєму стилі, що не може не тішитись. На мою думку це одна за найуніверсальніших пластин Born Pretty - тут є малюнки, які не вимагають точного прицілу, малюнки які можна розфарбувати і просто шикарні квіточки/листочки/гілочки які безумовно прикрасять манікюр.

А які орнаменти на нігтях до вподоби Вам?

Продукція надана
для незалежного тестування
магазином BornPrettyStore

Коментарі

Очень симпатичная плитка и дизайны на ней сплошь летние
CatTheKaty каже…
Да) идеальная не весну-лето)
beautifulchili каже…
Пластина класна. Дизайн з ялиночками вийде дуже милим))
CatTheKaty каже…
Дякую) Я от чекаю зими щоб його спробувати)

Популярні публікації