Легкість з пластиною BP-L015 та лаками Kaleidoscope BL-23, Flormar BabyBlue і M.A.G #216

Всім привіт!
Сьогодні я покажу Вам ще один манікюр з моїм найулюбленішим орнаментом з пластини BP-L015.
В якості підложки в мене використано два абсолютно різні лаки - ніжний крем Flormar #BabyBlue і повітряну желешку з блиcкітками Kaleidoscope by El Corazon BL-23 Masha Rafinad.
Лак від Флормар мені подарувала Оля і цей подарунок мене страшенно тішить- у мене ще ніколи не було настільки слухняного розбіленого крему. У цього лаку звичайний тонкий круглий пензлик середньої гнучкості і вклався він у мене в два тонкі шари. Просто 5 з 5)
Лак Kaleidoscope BL-23 Masha Rafinad я купила на лакопристрої у Масі Панди) У мене фанатична і безмежна любов до продукції Ель Коразон і я просто не могла пройти повз. Цей лак назвичайно повітряний і легкий - напівпрозора желейна база молочного кольору з мілким різноколірним шиммером. Лак слухняний і його я нанесла в три тонюсінькі шари - желешка.
Коли я нанесла ці лаки то зрозуміла, що вони наче створені бути в парі. Але все ж мені чогось не вистачало і рука сама потягнулась до улюбленої пластини і просто ідеального золота M.A.G #216...
Асоціації, викликані цим манікюром, у мене доволі своєрідні - легкість, світанкове небо, хмари, політ, золотистий блік на крилі дракона, золота стріла що летить в ціль... Асоціації дуже приємні і радісні. Я поcтійно дивилась на цей манікюр і була дуже рада такому поєднанню.

А які поєднання в манікюрі подобаються Вам?




Продукція надана
для незалежного тестування
магазином BornPrettyStore

Коментарі

Nataly KireiKana каже…
Дуже красиво і романтично)) те, що треба до літніх платтячок!
CatTheKaty каже…
Дякую) Я не великий фанат літніх платтячок, але навіть найпохмуріший наряд оживає з веселим манікюром)

Популярні публікації