Цікавий похід у магазин Lush

Всім привіт!
Нещодавно я з Наталею (ось її блог) відвідали наш львівський магазин Lush.
Це був мій перший похід в цей магазин в ролі не звичайного покупця) Я скористалась нагодою і задала найбільш гострі і цікаві мені питання. Відповідала на мої питання адміністратор магазину - дуже приємна і обізнана Наталія.
Почну з того, що мене давно хвилювало - вміст СЛС та інших сульфатів в продукції, яка позиціонується як натуральна. Особисто мене це ніколи особливо не хвилювало і шампуні без СЛС моє волосся промивають дуже погано і не дають відчуття чистоти.
За словами Наталії ця проблема надмірно роздута і це маркетинговий хід - СЛС це беззаперечно не вельми корисна штука, але СЛС є навіть у зубних пастах (подивіться, чи є він у Вашій). Так от - перед нанесенням шампуню на шкіру голови (як приклад) необхідно розмилити шампунь в руках і наносити на шкіру голови піну (так не лише з шампунями від Лаш - це корисна звичка). Коли ми розмилюємо шампунь з водою, то змінюється формула шампуню і СЛС перетворюється у іншу сполуку.
Також СЛС працює провідником - вони очищують волосся від бруду і допомагають  корисним речовинам які входять до складу шампуню проникнути в глибину волосини.
Також цікавий момент - Наталія розповіла, що в Європі тема "СЛС - зло!" не популярна. Жителей Європи значно більше хвилює наявність консервантів у складі різноманітних продуктів. Така схвильованість пояснюється тим, що вчені дослідили, що консерванти не природного походження канцерогенні.
Саме тому у Лаш є продукти з додаванням слова БІО - вони не містять консервантів не природного походження і мають дещо менший термін зберіганням.
Сам магазин ЛАШ мені завжди дуже подобався - на перший погляд це взагалі кондитерська) Апетитні аромати, яскраві упаковки і апетитні продукти (шкода що не їстивні!).
Протягом прогулянки магазином я мала можливість потримати в руках, понюхати і потестити деякі цікаві продукти.
Мене особливо зацікавили парфуми - тут такі приємні цікаві і не пересічні аромати! Є варіант у флаконі і сухі парфуми - тут кожен обере собі аромат для душі і комфорту.
Також зацікавила мене серія сонцезахисних продуктів - тут і кремоподібні засоби і пудра з СПФ.

Гарн упаковки-шарфи виходять з двох півлітрових пластикових пляшок


Також я отримала можливість спробувати кілька продуктів з асортименту магазину - і я обрала:
♥ Лимонна сенсація - засіб для ліктів і кутикули
♥ Ровена - кондиціонер для тіла
♥ Мегамятна маска БІО - маска для обличчя
♥ Кудряшка - шампунь для кучерявого волосся

Зараз тестую ці продукти і маю як позитивні, так і негативні враження. Скоро поділюсь)))

А як Ви ставитесь до продукції Lush

Коментарі

Eva Shepherd каже…
Дякую за віртуальну екскурсію! Було дуже цікаво:)
Anna Stryukov каже…
как интересно и здорово! спасибо за информацию, Катя!
Nataly KireiKana каже…
гарно погуляли)
CatTheKaty каже…
Дякую)
Я рада))))
CatTheKaty каже…
Спасибо
Очень приятно узнавать новую информацию и делиться ею)))
CatTheKaty каже…
Так)
Треба частіше нам всім збиратись)
Enn Key каже…
дуже цікавий відгук! дякую за цікаву та корисну інформацію :)
http://glamorousowl.blogspot.com/
CatTheKaty каже…
дякую) рада що інформація зацікавила)

Популярні публікації