Чорнене срібло з M.A.G, Golden Rose і пластиною Born Pretty

Всім привіт!
Сьогодні я хочу показати Вам один зі своїх нещодавніх манікюрів, який попри свою простоту надзвичайно припав мені до душі.
Пасує під сумку!
Отож, базою для мого манікюру послужив срібний лак від M.A.G під номером 041 - це практично фольга. Можна нанести його одним шаром, але я наношу дуже тонкі шари, тому мені необхідно було два. Лак злегка смужить і я знаю, що ця особливість притаманна всім металічним лакам і лакам, що імітують фольгу.
І під клавіатуру підійшов)

Ще один цікавий момент - цей лак сліпить! Під сонцем він настільки сяє, що аж боляче в очах. Тому я вирішила покрити це сяюче срібло стемпінгом, щоб трохи приглушити (бо нігтями можна було пускати зайчики).
Стемпінг був виконаний чорним лаком від марки Golden Rose з серії Nail Art. Пластина для стемпінгу в мене з магазину Born Pretty і це Forest Pattern Trees BP-L015 - про неї я вже писала. Конкретно цей малюнок мій фаворит-фаворит і взагалі ідеальний варіант для видовження нігтів (візуального).
Закріпила я це все топом від Pupa - про нього буде окрема історія.
А на вулиці сліпить і блікує

Цей манікюр я носила шість днів з превеликим задоволенням і знялось все це дуже легко - срібло не залишилось на шкірі довкола нігтів)

От таким був мій манікюрчик)
А які дизайни довподоби Вам?



Пластина для стемпінгу надана
для незалежного тестування
магазином BornPrettyStore

Коментарі

Популярні публікації