Бальзам "Фруктове сяєво" від NIVEA з ароматом вишні

Всім привіт!
Я тут обдумувала зміну вподобань людини з віком - ми ростемо, дорослішаємо і у нас з'являються все нові і нові критерії у виборі необхідних нам речей. У мене є безліч продуктів, які ще кілька років тому видавались мені вершиною досконалості, а зараз вони мене взагалі не приваблюють... Але герой сьогоднішньої історії  - зовсім інший випадок! Знайомтесь  - бальзам для губ "Фруктове сяєво" з ароматом вишні від NIVEA.
Моє знайомство з цими бальзамами почалось ще років п'ятнадцять, коли після дев'яти класів я поступила в технікум і почала отримувати стипендію, за яку він і купувався. Пам'ятаю що був ще дуже кутий сезонний чи лімітований випуск з ароматом грейпфруту - він був ще яскравішим по відтінку...
Так чи інакше, але користуюсь я цими бальзамами вже років дев'ять і роблю це постійно і з превеликим задоволенням.
Мені дуже подобається, що ці бальзами продаються запаковані в поліетилен і картон - це гарантія того, що до мене їх ніхто не відкривав, не мастив на свої губи і не залишив "презент" у вигляді герпесу і чогось такого.
Сама упаковка бальзаму проста - біла основа і малиново-червоний ковпачок з логотипами, назвою продукту і короткою інформацією про виробника. Вага продукту - 4,8 г що, в свою чергу, дорівнює 5,5 мл.
Сам стік цього бальзаму також малиново-червоний, але трохи темніший за ковпачок, в ньому проглядуються блискітки, які зникають десь при нанесенні на губи. Продукту справді багато і витрачається він дуже економно.
Як я вже сказала, при нанесенні на губи всі шимеринки кудись зникають. Також на губах проявляється легкий рожевуватий відтінок цього бальзаму, який є дуже легким і може підійти дівчині з будь-яким відтінком шкіри. Бальзам можна трошки нашарувати і отримати більше кольору.
Одразу при нанесенні цей бальзам надає губами вологого блиску, який потрошку зникає і перетворюється в дуже природній відблиск (колір залишається практично без змін), що притаманний здоровим і доглянутим губкам. Також залишається відчуття зволоження на губах і вони відчуваються значно м'якішими).
Цей бальзам користується особливим попитом у мене в теплу пору року, коли немає бажання робити тяжкий макіяж і хочеться легкості. Також це хороший варіант для макіяжу без макіяжу (Ви ж розумієте про що я)))) і для тих випадків, коли тяжко вибрати помаду чи блиск під конкретний наряд.
Як Ви вже зрозуміли, цей бальзам мій фаворит на протязі багатьох років і я дуже ним задоволена і регулярно повертаюсь до нього.

А для Вас які продукти не втрачають свою актуальність з роками?

Коментарі

Цікава статья, дякую вам. Я користуюсь бальзамами від Ive Roshe "Бальзам для Губ Каритэ" та Carmex. Мій організм чомусь не сприймає деякі продукти від Nivea. Наприклад їхнє масло для губ, який покорив мене своїм запахом смачного кокосу, визвав у мене алергічну реакцію. Мої губи збільшились та покрасніли. Їх крем для обличя визвав у мене покрасніння та сухість на шкірі. А ось для лосьон для тіла, та захист від сонця я просто обожнюю.

Have a nice day.
Julia x
Fashion Inspiration Blog
Nataly KireiKana каже…
У мене з цієї серії був бальзамчик)) Дуже гарно зволожував!
CatTheKaty каже…
Дякую за такий відгук) Інколи в хорошому продукті буває якийсь складник, який викликає алергію і з тим нічого не поробиш(( Прикро що так(
CatTheKaty каже…
Та вони, напевно, були у всіх)

Популярні публікації