STAMPING: пластина Cute Birds Feather Plate BP58 від магазину BORN PRETTY

Всім привіт!
Весна - це така пора року, коли все зеленіє і коли прилітають птахи з  теплих країн (хоча і взимку у нас можна зустріти голубів, горобців і ворон). А до мене на весні прилетіла з магазину Born Pretty дуже гарненька пластинка для стемпінгу з пташками і перами.
Пластинка кругла і загалом не відрізняється від вже показаної мною пластини нічим крім зображень.
Отож BP58 присвячена птахам - тут є два зображення на весь ніготь, зображення якоїсь чаплі і лелеки - також на весь ніготь, але заповнення дещо менше, два малюночка невеликого розміру з закоханими пташечками і чотири різні пера невеличкого розміру.
Мені страшенно подобається малюночок з пташечками на шнурках. От якби могла - стемпила лише ним ☺
Ще мені дуже подобаються ці пера - особливо перо павича, яким можна прикрасити не лише свої нігті а й безліч речей (починаючи від чохла на телефон і закінчуючи блокнотами). Як завжди - маю купу ідей і нема часу на реалізацію(
Якість даної пластини мене цілком потішила - знов ж таки я не бачу особливої різниці між цією пластиною і моєю попередньою кругляшкою (враження про яку можна прочитати тут).
Загалом я дуже полюбила цю пластину - вона стильна, атмосферна і трішечки хіпстерська.
А які візерунки на нагтях довподоби Вам?



Продукція надана
для незалежного тестування
магазином BornPrettyStore

Коментарі

Anastashen James каже…
Отличная пластина!:)
Nataly KireiKana каже…
Які в тебе класні пташки виходять! *__*
CatTheKaty каже…
Да) красивые рисунки)

Популярні публікації