Космічні наклейки Nail Wraps Shining Starry Sky Patterned Full Nail Sticker #MZ01957 з магазину Born Pretty

Всім привіт!
Сьогодні я хочу коротенько розповісти Вам про наклейки для нігтів  Nail Wraps Shining Starry Sky Patterned Full Nail Sticker з магазину Born Pretty.
Для початку зізнаюсь - з наклейками у мене не склалось.
І тут біда не в самих наклейках - справа в нігтях, які у мене широкі, з вираженою аркою і злегка загинаються донизу.
Половина наклейок з набору підходять лише для мізинця, а для великого пальця наклейки взагалі нема. Саме тому я вирішила зробити акценти.

Через випуклість нігтів плівку потрібно натягувати і з боків і з вільного краю - мені не вистачало третьої руки)))) Зізнаюсь - я зіпсула кілька наклейок і весь процес був для мене складним.

З переваг я можу навести самі дизайни наклейок - у мене це космічна тема, але ж є ще й різноманітні картинки, які рукою намалювати буде тяжко.
Мої космічні наклейки дуже ефектні і дозволяють не морочитись зі спонжами для досягнення такого ефекту.

Ще крутий момент - якщо постаратись то можна помістити наклейку десь на чверть міліметру під кутикулу. З лаком так не вийде!
Конкретно ці наклейки вимагають світлої основи бо самі напівпрозорі. Умене вони на білому лаці, але срібний підійшов би краще (заднім числом))).
Я не можу нічого сказати про стійкість.
Носила один день - занадто блискуче для роботи.
Зняти такий дизайн було трошки тяжко - наклейки не поспішають цілковито розчинятись РДЗЛ і тут може згодитись апельсинова паличка.
Резюмуючи хочу сказати що наклейки, безумовно, крута штука. Крута, але не моя. Для дівчат з більш пласкими і не дуже широкими нігтиками наклейки можуть стати ідеальними друзями)

А Ви користуєтесь наклейками?

Продукція надана
для незалежного тестування
магазином BornPrettyStore

Коментарі

Tanserb каже…
Очень красивые наклейки! Шикарный маникюр получился!
Nataly KireiKana каже…
А виглядає круто) Я наклайками саме з тієї причини і ен користуюсь, що думаю - не прилаштую їх на нігті гарно, он не прилаштую!
CatTheKaty каже…
Спасибо) Еще бы по размерам подошли - вообще цены бы им не було)
CatTheKaty каже…
Дякую)Це проблема нігтів з вираженою аркою... я от тому все боюсь пробувати слайдери)

Популярні публікації