NOGOTOK вся колекція Spicy Sugar

Всім привіт!
У багатьох компаній, які випускають лаки періодично виходять цікаві колекції. Частенько трапляється і таке, що більшість лаків з якоїсь колекції припадають тобі до душі. Але не так аж часто трапляється таке, що я можу купити цілу колекцію лаків.
А тут все співпало! Наша вітчизняна марка Ноготок випустила дуже круту колекцію лаків під назвою Spicy Sugar і я купила собі всі п'ять!
Ці лаки чимось нагадують нашумівші капкейки від Кіко і також набули значної популярності - доступність (продаються в Космо) і ціна (десь гривень 25) зробили свою справу.\
Всі лаки з цієї серії упаковані в охайні прямокутні пляшечки, об'ємом в 10 мл. Кришечка біла і злегка рельєфна.


Один шар
Два шари
Лак під номером 01 розбілений, жовтуватий. Я сприймаю його практично як білий - так його сприймаю я.
Є мілкі вкраплення зеленуватого і оранжевого кольорів. Він надзвичайно легкий і повітряний і, на мою скромну думку, дуже підійшов для нареченої. Або на море під засмагу.

Один шар 
Два шари
Лак 02 ніжний розбілений зеленкуватий. Ну точно як якесь морозиво!
В ньому явно бачу лише сині вкраплення.

    ♥
Один шар
Два шари
Тон 03 - ніжний вибілений голубий. Дуже приємний відтінок.
В цьому лаці бачу оранжеві і сині вкраплення.

    ♥
Один шар
Два шари
Тон 04 - рожевувато-персиковий і також розбілений. Нагадує молочний коктейль з полуницею.
В ньому я бачу вкраплення оранжевого і синьо-зеленого кольорів.

    ♥
Один шар
Два шари
І тон 05 - ніжний бузковий. Він нагадує молочний коктейль з чорницею - я такі дуже люблю.
Вкраплення в ньому сині.

    ♥
    ♥


Якщо говорити про технічні характеристики, то ці лаки досить слухняні і легко вкладаються в два шари. Я не наносила під них бази і не помітила якихось проблем з нігтевою пластиною після зняття лаку.
До речі зняти ці лаки не так вже й проблемно - деякі піски вимагають більших затрат часу і РДЗЛ, а що вже казати про гліттери???
Носяться ці лаки також добре - без бази і топу повних чотири дні без будь-яких змін у вигляді.

Особисто на мене ці лаки справили хороше враження, також вони сподобались моїй сестрі - на її нігтях вони прожили шість днів (а вона все миє без рукавичок!). Тому ця колекція залишиться в мене в повному складі - буде чекати літа (бо вона ж така літня).

І ще я щиро сподіваюсь на продовження цієї теми, але в більш темних кольорах)))

Дякую за увагу!
А Ви пробували ці лаки???

Коментарі

Дуже сподобався 04, мабуть куплю й собі)) Дякую за відгук!

http://ukrainianbeauty.blogspot.com/
beautifulchili каже…
Всі відтінки дуууже класні)
І ціна приємна)
Olga Kovalchuk каже…
А я от шось із "ноготком" не товаришую. Що не купляла, все мені якість не подобалась - чорна емаль швидко лущілась, а білий пісок був якийсь не пісок... Хоча моя найкраща подруга їх дуже любить. А ця колекція крута, судячи зі свотчів. Дуже закортіло №04.
Olga Kovalchuk каже…
Доречі, запрошую до свого блогу http://kr-olik.blogspot.com/. Буду рада новим знайомствам!
Nataly KireiKana каже…
Гарна робота) Стільки відтінків! Хочу передостанній)
CatTheKaty каже…
))) Дякую) четвертий - мегауніверсальний)))
CatTheKaty каже…
Мені теж сподобались всі без винятку) І втішно що ціна дозволила їх купити))
CatTheKaty каже…
Дякую за запрошення)))
Мені наразі щастило з Ноготками, хоча в мене нігті взагалі не примхливі і на них все тримається добре)
CatTheKaty каже…
Дякую) це була шалена неділя, коли я лише наносила-фоткала-наносиладругийшар-фоткала-змивала і так п'ять раз)) Але мені сподобалось))))
Pink Rabbit каже…
Конкретно этими не пользовалась, но у меня есть пару лаков от Ноготка)
Мне приглянулся последний оттенок, нужно будет купить, попробовать его:)
CatTheKaty каже…
В последнее время Ноготки радуют)
Мне тоже очень понравился последний оттенок -очень вкусный и на ногтях удачно смотрится)

Популярні публікації