AVON ideal flawless CC - colour corrector pearls + порівняння face pearls

Всім привіт!
Напевно всі чули і знають що таке Метеорити - легендарний і культовий продукт від Guerlain який одні сварять а інші йому поклоняються. Щоправда є ще й третя категорія - люди, яким даний продукт не зовсім органічно вписується в бюджет. Тому багато бюджетних марок намагаються створити продукт аналог. Але зараз не про це - зараз ми будемо знайомитись з кульками з ефектом корекції від Ейвон.


Почну з упаковки - тут все досить просто (хоча мені загалом подобається) - Чорна каротонна коробочка і всередина невеличка кругла шайба чорного кольору з пудрою. Пластик досить міцний.
Кришка відкручується і от ми бачимо простий білий пористий спонжик і я Вам не раджу ним користуватись, адже його функція полягає лише в захисті вмісту.
Кульок в упаковці 22 грами - багато це чи мало?
Візуально вони займають трішки менше половини упаковки. І мені здається що цих кульок вистачить дууууууже на довго!
Кульки є п'ятьох кольорів:
- зелений - приховує почервоніння
- бузковий - нейтралізує жовтизну
- золотистий - приховує темні кола під очима
- оранжевий - приховує темні плями
- білуватий - надає сяєва
Я пробувала наносити ці кульки різними пензликами і мій ідеальний варіант - синтетичний пензлик для пудри середньої м'якості, якщо пензлик не достатньо м'який - він набирає дуже багато блиску (і ми перетворюємось у вампіра з "Сутінок"), якщо пензлик жорсткий - він дуже сильно кришить ці кульки.

При нанесенні ця пудра справді візуально розгладжує рельєф обличчя (пори!) і робить його свіжим і доглянутим. Але... є одне але - промінь сонця чи пряме штучне світло розкриває всі Ваші секрети - на шкірі сяє купа блискіток! Це не хайлайтер а просто окремі шиммеринки. І от це дуже вагомий мінус для мене.
Чимось подібна штучка від Ейвон вже є в мене в колекції - кульки хайлатер-рум'яна face pearls.
І знаєте що? Зробити свотч що одного, що іншого продукту мені не вдалось! Камера їх не схоплює навіть при конкретному нашаруванні, навіть блискітки не були видимими. Зате на камері я помітила цікаву штуку - шкіра виглядала рівнішою!

Моє власне суб'єктивне враження про ці кульки позитивне - я буду користуватись ними в похмурі дні і як хайлайтерор. А ще для фото і відео.
Чи потрібна така штучка? Я б не сказала, що це продукт першої необхідності і, якби не блискітки, він би був разів в сто універсальнішими і був би потрібен абсолютно в кожній косметичці (кому завадить крапелька фотошопу в косметичці?).

Я буду сподіватись, що компанія Ейвон не зупиниться на досягнутому і зробить покращений продукт, який зможе зрівнятись з дорожчими продуктами)))

А ви користуєтесь продуктами в форматі кульок? Чи знайома вам ця пудра в кульках від Avon?

Коментарі

Sonya Sabala каже…
Чула багато про такі кульки) Але, поки в мене фаворит рожева пудра від Інглот) Вона гарно додає сяйва і фіксує макіяж)
А таких кульок не пробувала)
Olga Kovalchuk каже…
Які гарнюні маленькі "метеоритики" :) Колись в мене була пудра Єйвон у кульках бронзуюча, гарна була і вічна, тож я так і не змогла її використати - віддала подрузі :) Взагалі в кульках мені продукти подобаються - такі милі. Хоча в мене тілько метеорити в такій формі і є.
Також люблю ці кульки! Ти добре підкреслила, що на сонці лице сяє окремими блискітками, тому я використовую кульки лише у похмурі дні))

http://ukrainianbeauty.blogspot.com/
Nataly KireiKana каже…
Красиві! Я такими не користуюсь, але хочеться спробувати)

Популярні публікації