Огляд на продукцію Lush: Кудряшка, Мегам'ятна Біо, Лимонна сенсація і Ровена

Всім привіт!
Сьогодні я хочу поділитись враженнями від чотирьох продуктів марки Lush, які я випробувала і нарешті вирішила поділитись з Вами своїми враженнями.


Почну з шампуню Кудряшка  який призначений спеціально для пом'якшення неслухняного кучерявого волосся.
Миюча речовина цього шампуню не стандартний содіум лаурет сульфат а ніжніший амоніум лаурет сульфат. Також до його складу входять різні корисні масла, екстракти і абсолюти. Пахне шампунь дуже смачно - кокосом. І в його складі є кокосова стружка - і от тут вилізла проблема. Помила я голову, висушила а в ній кокосова стружка. І вичесати її з моїх кучерів було дууууууже складно. Хоча волосся було відчутно м'якішим.
Саме тому я збагрила цей шампунь чоловікові - на короткому і прямому волоссі стружка не залишилась, зате залишився приємний кокосовий аромат. Не однозначний продукт...

Мегам'ятна маска БІО
От ця зелена штука мене приємно вразила - вона така ароматна і, зізнаюсь, солодка (я пробувала трішечки)))))!
Окрім аромату приємно вразила її дія - шкіра відчувається набагато м'якішою і якісь подразнення та почервоніння зникають значно швидше. Також завдяки мілким вкрапленням в масці при нанесенні і змиванні маски відбувається легке скрабування і масаж шкіри. Але якогось вау-очищення я за нею не помітила.
Ще просто весело ходити такою зеленою.

Лимонна сенсація
Крем-бальзам для пом'якшення шкіри був в моїх хотілках давно.
Густа субстанція жовтого кольору має насичений лимонний аромат. Використовується цей крем надзвичайно економно і дає видимий ефект (особливо якщо нанести його на ніч). Я наносила його на кутикулу і вона була така зволожена та не наростала так швидко. На ліктях цей бальзам також працював справно.

Кондиціонер для тіла Ровена
Рожевуватий ароматний крем, який має середньогусту консистенцію.
Цей кондиціонер можна не змивати.
І знаєте що? В мене ще ніколи не було нічого кращого для догляду за моїми руками. От просто слів нема для того, щоб описати весь мій захват від використання цього кондиціонеру. Його можна нанести на руки зранку і протягом цілого дня обходитись без крему - шкіра не пересихає навіть в літню спеку!


Якщо робити якісь висновки щодо цих продуктів, можу сказати що:
1. Шампунь Кудряшка я собі ніколи не куплю. І навряд порекомендую його Вам. От з цією кокосовою стружкою якось вкрай не вдало вийшло.
2. Мегам'ятну масочку я б купила, але мені її багато - тестеру мені вистачило на місяць тестування і я остерігаюсь, що 125 грам у мене не використається і доведеться викидати.
3. Лимонна сенсація мені припала до душі. Наразі мене зупиняє лише великий обєм і потужна лимонна віддушка. Але, скоріш за все, я її куплю собі в косметичку, розкладу в десяток маленьких баночках і триматиму завжди під рукою.
4. Кондиціонер Ровена проявив себе дуууууууже добре. Наразі шукаю з ким би то розбити баночку, бо мені одній його буде багатувато. Також вписала його в список бажаних покупочок.

А які з цих продуктів пробували Ви? Що скажете?

Коментарі

Популярні публікації