Тепер і львів'яни зможуть отримувати нові емоції та досвід з Преображаріум Box!

Всім привіт!
Здається що зараз вже нікого не здивуєш різноманітними коробочками і чого тільки нема: косметика, їжа, білизна...
За проектом Преображаріум Box я слідкувала ще з моменту його появи в Києві і мені одразу сподобалась задумка.
Якщо Ви ще не не чули про Преображаріум Box, я коротко розповім що ж це таке: уявіть собі коробочку в якій лежать сертифікати на різні послуги чи консультації, що пов'язані з покращенням здоров'я, спортом і сферою краси. Як на мене, то це просто геніальне рішення для тих людей, які прагнуть чогось нового, але не знають де це нове знайти і як його собі організувати (я от сама така))).

У всій цій ситуації мене гнітило лише те, що цей проект був лише в столиці. Але нещодавно було анонсовано Преображаріум Box для нас, жителів Львова!
Перша коробочка для Львова буде Різдвяною, її ціна буде 300 і вона міститиме в собі 10 сертифікатиків. Якщо цікаво, то форма замовлення ось тут.
Також вже за тиждень (28 листопада!) відбудеться презентація Преображаріум Box, вхід на яку вільний але потрібна реєстрація. Я планую йти, бо як же можна таке пропустити.
Якщо Ви хочете бути в курсі всіх подій Преображаріум Box, то група у Фейсбуці Вам у цьому допоможе.

Дякую Вам за увагу!


Коментарі

Arctic Raspberry каже…
Спасибо за пост=)) желаю хороших выходных=))

arcticraspberry.ru

Популярні публікації