VIDEO: Мій догляд за пензликами | catthekaty

Всім привіт!
Останнім часом всі більшу популярність здобувають різноманітні щіточки і рукавички для очищення пензликів. Для мене основним мінусом таких штучок завжди була ціна ну і ще й те, що їх потрібно звідкись замовляти і чекати.

Тому я почала шукати альтернативу, яка буде доступна кожному мало не поруч з домом. Моя бюджетна альтернатива чекала мене в моїй ванній - це була щіточка для обличчя з магазину Ватсонс про яку я вже писала!
Більше двох місяців тестування такого способу очищення - і я з впевненістю можу сказати, що така щіточка промиває пензлики значно краще за руки.
Також для миття своїх пензликів я використовую гель для вмивання - після нього пензлики м'які і я не помітила якогось негативного впливу. На відео гель від Rival de Loop.


Коментарі

Популярні публікації