CATRICE - Beautifying lip smoother - 030 cake pop

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про мій найулюбленіший продукт для губ за весь 2015 рік. Beautifying lip smoother від марки Catrice став моїм фаворитом, він живе в моїй сумочці і приходить на допомогу за потребою.


Перше, що приходить в голову коли бачиш цей бальзам - він дуже нагадує блиск Eclat Minute від Clarins. Упаковка настільки схожа - можна легко помилитись! Ну і ціна - Катріс мало не втричі дешевше!
Обєм продукту від Clarins - 10 мл, а Catrice  - 9 мл.
Упакований цей блиск в м'яку пластикову тубу з блискучим металізованим ковпачком. І найцікавіше сховане саме під ковпачком - це м'який приємний спонжик, яким цей блиск-бальзам наноситься на губи. За п'ять з гаком місяців написи на тубі помітно потрелись, але на якість блиску це ніяк не вплинуло.


Спонжик пухнастий і дуже ніжний. Спочатку він ідеально білий, але швидко покривається продуктом і втрачає всю білизну.
Бальзам має легкий рожевувато-персиковий тон, також присутній ніжний легкий шиммер. Шиммеру не помітно (і не відчутно) та і тон губ від бальзаму суттєво не змінюється. Але губи стають ніжні, м'які і зволожені.
Цей продукт заслужив мою щиру любов своїми доглядовими якостями і нейтральним виглядом. Бувають моменти, коли губи настільки вбиті і пересохлі, що на них я можу нанести лише цей продукт. А ще він ідеальний для тих випадків, коли часу на макіяж нема.


Стійкість цього продукту абсолютно стандартна для не надто липких блисків. На губах він тримається години дві, чай витримає з втратами, перекус стирає цей блиск-бальзам практично без сліду... але! Але губи залишаються зволоженими і ніжними значно довше! От за це і люблю його щиро і всім серцем!
А ще цей продукт тішить мене приємним цукерковим ароматом.


Цей блиск добре проявив себе і під палючим літнім сонцем і на холодному осінньому вітрі тз дощем. Саме з ним мені найкомфортніше за будь-якої погоди і у всіх образах.
Наразі це мій найулюбленіший продукт для губ і постійний мешканець моєї сумочки.


А який Ваш найулюбленіший продукт для губ?

Коментарі

Nataly KireiKana каже…
Не пробувала ці помади)) В мене улюбленці Artdeco Hydra Lip Booster))
Anna Stryukov каже…
все не доберусь до продуктов этой марки)
а Кларанс в запасах моих есть, он такой красавчик.
CatTheKaty каже…
Давненько хочу спробувати ці блиски від Artdeco)
CatTheKaty каже…
Этот блеск очень стоящий)
А Кларанс действительно настолько хорош?

Популярні публікації