Karin Herzog - AHA cream

Всім привіт!
Осінь-зима це якраз ідеальний період для кислотного догляду за нашим обличчям. І саме ближче до середини осені я почала користуватись кремом з AHA кислотами від марки Karin Herzog.



Ця марка у нас не вельми відома, але в Європі користується великою популярністю.
Karin Herzog - це бренд з Швейцарії, створений Полем Герцогом (Херцогом) і названий на честь його дружини Карін. Продукцією Karin Herzog користується сама Герцогиня Кембриджська (цей факт мене безмежно тішить).

Але повернемось до крему, а точніше до упаковки. У мене міні версія на 25 мл. Проста чорна пластикова туба з чорною ж пластиковою кришечкою і невеличкою дірочкою для виходу продукту.
Окремо варто відзначити аромат - перші секунд 30 він дуже різкий і чимось нагадує одеколони часів СРСР. Але він швидко вивітрюється і згодом запах стає майже не чутним і набагато благороднішим.



За текстурою крем здався мені трохи не звичним - він тане і дуже податливий, ніби масляний, але маслянистості в ньому нема. Всмоктується він за лічені хвилини і робить шкіру ніжною і шовковистою. Особисто мені, як для нічного крему трішечки малувато зволоження і живлення - але в мене вкрай суха шкіра.
Я наносила крем на обличчя помірно щедрою порцією (він добре розподіляється) і акуратно розподіляла його по шкірі по масажних лініях. Так я робила не менше трьох разів в тиждень.

Тепер поговоримо про ефект.
У моєму віці шкіра рідко має великі проблеми з пігментацією- конкретно я могла жалітись лише на не вельми здоровий і трохи тусклий тон обличчя, кілька веснянок і сліди від видалення підшкірних прищиків.
Мені здається, що тон досить помітно покращився. Принаймні я зараз спокійно користуюсь консилером тільки під очі і пудру беру найлегшу і найпрозорішу.
Щодо слідів від прищиків - тут дійсно варто співати оди! У мене місяцями не сходили ці противні крапинки на обличчі, саме вони спонукали мене шпаклюватись тоном. Так от - від цього крему у мене зійшли всі сліди від прищиків! Вони почали зникати десь на третьому тижні.
А ось веснянки поки залишились. Не сказати що вони мені заважали, але я сподівалась їх позбутись.
Приємний бонус - у мене значно менше з'являються чорні цятки на носі. Конкретно зараз я не чистила їх біля трьох тижнів а ніс все одно чистесенький.

Загалом крем мені страшенно сподобався - я бачу його ефект і уявляю який би він був, якби я користувалась повною лінійкою для догляду за обличчям від цієї марки.

Цей крем я можу радити від щирого серця всім, у кого є проблеми з постакне і нерівномірним тоном обличчя. 

А чим Ви боретесь з недоліками на обличчі?



Продукція надана для незалежного тестування представником марки Karin Herzog
Посилання на AHA крем 

Коментарі

отличный крем, мне он тоже понравился
http://www.mosaictrends.com/
CatTheKaty каже…
да, очень эффективный)

Популярні публікації