Пензлики від Royal and Langnickel - Moda - Total Face

Всім привіт!
Я не знаю хто як, але от у мене така справа - я можу годинами розповідати про тіні-тональні-пудри-консілери при цьому зазвичай забуваючи про "бійців невидимого фронту" - про пензлики і аплікатори, якими я наношу всю цю декоративку. Але сьогодні я вирішила виправити таку несправедливість і розповісти Вам про пензлики від марки Royal and Langnickel з серії Moda і набору Total Face.
Ці пензлики я замовила на сайті parfumeria.ua і, повелась на них насамперед через їхній зовнішній вигляд. Один погляд на ці білі пензлики примусив мене покласти їх до кошика.
Пензлики упаковані в пластик. На упаковці є короткі пояснення щодо кожного пензлика. Також в упаковці лежить дуже зручний кейс для них - це вже додає солідності.
Кейс виконаний ззовні з білого глянцевого матеріалу (шкіра молодого дермантину)))), всередині сірий брезент чи плащовка і сірі ж гумки - для кріплення пензликів. Загалом чохол дуже нагадує чохли у real techniques, але мене це ніяк не зачепило - головне якість і відсутність не приємного запаху.
До набору входять шість пензликів: для пудри, для тональної основи, для тіней, для смокі, для брів чи підводки і для помади. Всі вони чорно-білі, синтетичні і розміром примірно 14 см (а пензлики від Мальви десь по 19 см).



Почну з Powder brush - це мій улюбленець на віки! У цього пензлика дуже зручна повненька ручка і неймовірно м'який ворс. Наносити пудру/рум'яна/бронзер ним надзвичайно приємно - цей пензлик наче сам наносить і сам же ще й тушує все нанесене. Ним дуже приємно працювати і не реально наробити плям. Зараз я використовую його виключно для метеоритів і хочу купити ще один такий - він просто неймовірний!



Foundation brush подобається мені дещо менше. Цей пензлик має жорсткіший і  пружніший ворс і загалом добре працює з рідкими текстурами. Просто мені комфортніше наносити тон чи тушувати консілер м'якішим пензлем чи руками - від такого пружного і жорсткого ворсу моя шкіра дуже червоніє. Наразі я використовую цей пензлик для нанесення пресованого або розсипного хайлайтеру - в цій ролі він дуже крутий бо взагалі не дає продукту пилити.


Пензлик Angle shader brush став для мене просто незамінним і я б також хотіла мати ще один (або два) в моїй колекції. Цей пензлик швидко наносить тіні, тушує їх а ще класно працює з рідким консілером. Ворс у нього дуже ніжний, але, водночас, пружний.


Smoky eye brush мене також дуже порадував. Це сама той гібрид пензлика-олівчика з пензликом-бочечкою. Дуже комфортний для роботи і для шкіри баланс між пружністю і м'якістю ворсу. При великому бажанні лише цим одним пензликом можна зробити повноцінний макіяж очей тінями. Мені дуже комфортно підводити нижню лінію росту вій за допомогою тіней і цього пензлика. Хочу ще одного такого пензлика - ну дужжжже зручно!


Brow brush - це дуже пружний пензлик. Для брів дуже комфортний. А ще ним можна намалювати розтушовану підводку тінями. Без особливого захвату, але пензлик цілком вдалий.


Lip brush - от це взагалі ще одна моя велика радість, бо з пензликами для губ мені катастрофічно не щастить і всі вони колючі і линяють. А цей дуже пружний і ним зручно малювати контур губ. А ще я кілька разів використовувала його для нанесення зеленого коректора на почервоніння - також дуже зручно.



Що я можу ще сказати? Хіба те, що я мию ці пензлики десь раз або двічі на тиждень (для губ так кожен раз, для пудри - раз на тиждень) і поки жодна ворсина з них не вилетіла. І вони маленькі і дуже ніжні.
А ще в цьому кейсі їх зручно зберігати і транспортувати, і навіть сушити. І місця вони займають не багато).

За 344 грн (я купувала їх саме за таку суму, зараз вони дорожчі) ці пензлики дуже приємні і хороші і я маю величезне бажання купити ще два набори (цей розраховуний на повний макіяж, а є ще виключно для очей і для мінеральних продуктів) з цієї серії.

Я страшенно люблю ці пензлики за їх якості і зовнішній вигляд)

А якими пензликами користуєтесь Ви?

Коментарі

Nataly KireiKana каже…
А я користуюсь набором китайських підробок від МАК, який мені подарували колись давно, і ніяк не куплю собі щось нормальне))
CatTheKaty каже…
Яка різниця що за бренд, головне щоб продукт був якісний)
Алина В. каже…
а я зараз все анношу кабукі від діор, вона просто крута! підходить для всього! симпатичній набір;)
Mary Tur каже…
Прикольные кисточки)
CatTheKaty каже…
Ох) Діор це круто, якщо це ой пензлик, що я думаю, то це взагалі крутота)
CatTheKaty каже…
Спасибо) Они такие миленькие)

Популярні публікації