Guerlain Meteorites #02 Clair

Всім привіт!
Цей пост я писала довго і все ніяк не могла знайти необхідних слів, щоб розповісти про Метеорити. Але не хочу затягувати - мої враження від цього продукту так і просяться в блог!

Почну з того, що продукти класу люкс є вкрай не властивими мені - я вважаю, що бюджетні продукти можуть бути дуже достойними.

Але так чи інакше - є продукти, які мають історію і купляючи їх ти отримуєш задоволення від упаковки, якісний продукт і шматочок легенди в якості бонусу.
Meteorites від Герлен були для мене продуктом-мрією, я давно захоплювалась ними і страшенно їх хотіла. Але я ніколи не могла набратись достатньо сміливості для покупки цього продукту. Я зрозуміла, що мені потрібні Метеорити лише після того, як я побачила їх в дії на своїй співробітниці. І от - я їх купила!

Почну стандартно з упаковки - метеорити упаковані в чорну зі сріблом картонку, яка приховує дивовижну жестяну пудреницю з гарним орнаментом на кришці. Пудрениця легенька, але в ній лежить аж 25 грам магії.
Піднявши кришечку просто не можливо не зупинитись на секунду - одразу ж відчувається дивовижний аромат, який виробник визначив як фіалковий.
Під кришечкою лежить біла пуховочка, яка оберігає ніжні кульки від тряски.
Самі кульки виглядають як мініатюрні копії морозива - вони ніжних пастельних відтінків. Всього є шість типів кульок: зеленувато-м'ятні, білі, жовті, бежеві, рожеві і бузкові. Колір неймовірно ніжний - магічна вуаль.
Це ніжна прозоре покриття не змінює відтінок шкіри, лише вирівнює тон і злегка підсвічує його.
Я читала безліч відгуків і Метеорити частенько сварять на різні лади. Але тут біда в тому, що від них чекають якоїсь неймовірної покривної здатності і насправді магічних речей, які не під силу і тональному засобу з щільним покриттям, не те що легкій вуальній пудрі.
Особисто для мене метеорити стали щоденним маст-хевом - я наношу їх на голе обличчя (голе за винятком консилера) і почуваюсь просто фантастично! Метеорити вносять в мій легкий повсякденний макіяж нотку свіжості - це не глухе матування, це неймовірне підсвічування для сухої шкіри.
Взагалі я б назвала Метеорити продуктом для сухої шкіри - не певна, що на жирній цей блиск буде доречним. Також хочу відзначити, що ця пудра-кульки не сушить шкіру (принаймні мені).
В моїй колекції ще не було продукту, стосовно якого я б сумнівалась стільки часу, але зараз, коли я купила Meteorites і користуюсь ними, я з впевненістю можу сказати - вони стали моїм ідеальним засобом виглядати свіжіше та здоровіше щодня і я просто не уявляю свого макіяжу без них!

Якщо Ви також знайомі з Метеоритами від Guerlain, поділіться своїми враженнями!
А якщо у Вас нема цього продукту, розкажіть про свій ідеальний засіб для щоденного свіжого макіяжу)

Коментарі

Ось він...засіб моєї мрії. Поки складаю гроші...а тобі дякую за чудовий огляд, після нього мені захотілось ці метеорити ще більше.
Nataly KireiKana каже…
Ого)) З обновкою! Краса яка) Я не фанат метеоритів, але милуватись на них можу довго!
Sonya Sabala каже…
Чула про них дуже багато) Наразі не знаю, чи потрібні вони мені)
Але дякую за відгук :)
CatTheKaty каже…
Дякую за коментар)
Я теж пробувала складати на них гроші, але завжди витрачала їх на щось інше))))
Найбільша проблема при читанні блогів- вічно хочеться щось купити))))
CatTheKaty каже…
Дякую)
Це, напевно, продукт на любителя, але завнішній вигляд нікого не залишає байдужим)
CatTheKaty каже…
Дякую за коментар)
Це далеко не найпершочерговіший кандидат в косметичку, але дуже цікавий продукт)))
я на них все смотрю и думаю...и так уже 2 года)))) нужно все ж купить)
CatTheKaty каже…
Я тоже очень давно и хотела) Но сначала хорошо их увидеть на другом человеке или протестировать в магазине)

Популярні публікації