Maybelline Color Tatoo #91 Creme de Rose

Всім привіт!
Давненько я хотіла собі якісь нюдові нейтральні тіні для нанесення на всю повіку в кремовому форматі. Довгий час роль такого продукту в мене виконували кремові тіні від марки Віпера, але вони потребували закріплення тінями і для експрес макіяжу не вельми годились. Тому, коли я почула про те, що марка Мейбеллін випускає продовження лінійки Color Tatoo з трьома матовими відтінками, два з яких якраз підходили під мої вимоги щодо кольору. Потім я доооовго (справді дуже довго!) чекала поки ці тіні з'являться в наших магазинах і на початку січня я купила собі ці кремові тіні у відтінку #91 Creme de Rose за 105 грн у магазині Ватсонс.
Упаковку я вже описувала ось тут і можу сказати що вона нітрохи не змінилась. Мені подобаються ці шайбочки зі скла.
Якщо порівнювати ці тіні з серії Колор Тату з двома іншими (чорний і тауп) то двоє останніх навіть на момент покупки були значно менш пластичними. Роблю з цього висновок що ці тіні можуть підсихати навіть закручені і не відкриті в магазині, тому при покупці треба звертати особливу увагу на дату випуску тіней і шукати свіжіші.
Що ж до цих тіней, то мені вони сподобались - я наношу їх дуууууууже тонко на всю верхню повіку і злегка тушую до брів. Наче от того так аж не помітно, але одразу погляд стає свіжішим (в мене останнім часом любов до наче не помітних продуктів, які освіжують, наприклад метеорити і легкий прозорий блиск).
Загалом ці тіні досить стійкі - вони можуть витримати з раннього ранку до пізнього вечора без закріплення тінями якщо не переборщити з кремом довкола очей. Я частенько грішу з кількістю крему і в мене кілька разів траплялось невеличке скочування в складочці десь так в годині четвертій (а наношу я макіяж десь перед восьмою) і це скочування легко розтушовується пальчиком і можна жити собі далі. Якщо я наношу поверх якісь тіні, то скочування відсутнє взагалі, хоча мушу відзначити що з такою базою тіні не виглядають так яскраво як з деякими іншими (наприклад на ось цій базі від Віпера).
Ці тіні я наношу синтетичним пласким пензликом - я би з радістю наносила їх пальцями, але з моїми нігтями це зробити не реально)
За цей місяць з гаком у мене не було такого дня, коли б я робила макіяж і не скористалась цими тінями. Мені вкрай комфортно користуватись лише ними для щоденного макіяжу і доповнювати їх іншими тінями для створення більш яскравого мейку.
Ці тіні стали моїм безумовним фаворитом і я дуже задоволена їх покупкою.

А чим ви робите макіяж очей на кожен день?

Коментарі

Nataly KireiKana каже…
Ого) не знала, що вони матові випустили! Клас-клас)
А в мене кожен день свято, тому для макіяжу використовую різні палетки і ще купу всього для повного щастя XD
CatTheKaty каже…
Закордонні ютубери вже пів року на цей випуск моляться))
Я вже не можу дочекатись оглядів на твої нові тіневі покупки))))))

Популярні публікації