Я це люблю: 5 фаворитів зими

Всім привіт!
Сьогодні я вирішила коротко розповісти про п'ять продуктів,які мені особливо припали до душі цієї зими.


Основним фаворитом-відкриттям стали чудові Meteorites #02 Clair.
Це моя найулюбленіша пудра - легка, ніжна і сяюча.
Я користуюсь Метеоритами щодня.

Найнеймовірніший фаворит, який перекочував з осені в зиму - чудесний лак O.P.I #MyPrivateJet. Це мій абсолютний лаковий фаворит - я користуюсь цим лаком з тижня в тиждень зрідка використовуючи інші лаки. Ідеальний колір, неймовірна розсіяна голографія, ідеальне нанесення (вистачає навіть одного шару) і дивовижна стійкість.

Туш Lush Sensational Maybelline мій фаворит ще з квітня 2015.
Вона стійка, гелева і дуже натурально прочісує і розділяє вії. Ця туш класно змивається теплою водою і не викликає алергії. Чудесний продукт.

Ще одним відкриттям зими стали кремові тіні Maybelline Color Tattoo #91 Creme de Rose.
Вони служать чудовою базою для інших пресованих тіней і чудові в якості самостійного продукту для вирівнювання тону повік. Для нюдового мейку на щодень вони ідеальні.

І останній фаворит - матова помадка Lips Matter від beautyUK  #04 Shake Your Plum.
Матовість губ зараз у тренді і я частенько користуюсь цією помадою. Вона не вельми стійка, зате не сильно сушить губи. Користуюсь нею частенько.

От такі були мої фаворити зими і мені було б цікаво дізнатись про Ваші!

Коментарі

Nataly KireiKana каже…
Треба на матові помади BeautyUK глянути)) Чудові фаворити!
Я так довго стояла біля стенду з тими помадками, що озорона Космо подумала, що я хочу щось поцупити...але поки утрималась від покупки. Варті уваги?
CatTheKaty каже…
Вони цікаві) і кольори дуже універсальні)
CatTheKaty каже…
Я побачила їх в когось в інтернеті і зацікавилась) мені страшенно подобається цей відтінок, але стійкість слабенька і перекуси вона поганенько переживає..
тени хорошие, люблю их под стрелочку, а метеориты мечта мечта, которую нужно все же осуществить)
CatTheKaty каже…
Мне эти тени тоже нравятся под стрелочку или просто для выравнивания века очень нравится)
Я метеоритами я грезила года три)

Популярні публікації