Вакуумний масажер CelluBlue

Всім привіт!
Сьогодні я розповім про цікавий досвід використання вакуумного масажеру CelluBlue. Коли мені запропонували його спробувати я зацікавилась і сьогодні я (нарешті!) розповім Вам про свої враження.
Упаковка масажеру складається з тканої торбинки з логотипом  CelluBlue. Постійно тримаю його в цій торбинці щоб він не запилився.
Сам масажер голубенький і виконаний з силікону. На дотик він не липкий і досить тяжко стискається. Запах відсутній.
Передивившись купу відео в інтернеті на тему вакуумного масажу я почала користуватись ним. Я намагалась бути акуратною, не створювати надмірного вакууму. Не затримуватись на одному місці рухати масажером плавно.
Перших днів десять я робила масаж щодня. І десь на десятому дні я зрозуміла що вся шкіра на бедрах стала болісно чутливою. Я просто не могла продовжувати. Тоді я припинила масажі на п'ять днів і надалі я робила це через день.
Ще один момент - вакуумний масаж під час критичних днів. От тут я дуже би радила собі в минулому і кожному, хто практикує (чи планує практикувати) таку процедуру відмовитись від масажування. В ці дні больові відчуття значно посилювались і затримувались значно довше (здебільшого не приємні відчуття тривали ще хвилин п'ять-десять). Шкіра червоніла і загалом було дуже не приємно.

Ефект? Він присутній - шкіра стає відчутно і помітно пружнішою. Коли я поєднала масаж з присіданнями я помітила більший результат - за два тижні тотального поїдання їжі в поєднанні з масажуванням і присіданням у мене 2 см пішло з бедер і шкіра стала пружнішою (і це в на Новорічних святах!).
Кілька раз я пробувала масувати зону талії і не змогла. Шкіра надто чутлива і тонка - мені було не приємно і я вирішила обмежитись лише бедрами.
Для масування я використовувала різні креми, масла і в решті моїм фаворитом стали масла для ванни від "Зеленої аптеки". Дуже важливо, щоб масажер вільно ковзав по шкірі. Загалом мені здається, що вибір крему/масла для такого масування надзвичайно важливий, як і засоби, які наносяться після процедури  - адже до шкіри приливає кров і всі потрібні і не дуже речовини засвоюються швидше і якісніше. Тому після цього масажу я наносила якусь органічну олійку на шкіру і вона поглиналась за секунду.
Мені сподобався CelluBlue і я продовжую його використовувати - скоро літо і хочеться гарно виглядати. Хочу купити якусь круту олійку - може ефект ще посилиться? А чим Ви підтримуєте себе в формі?

Масажер надано для незалежного тестування
Офіційний сайт CelluBlue

Коментарі

Kateryna SB каже…
Відгук дуже сподобався, все чітко і зрозуміло. Дякую! Я б хотіла спробувати дещо подібне. А поки користуюся роликовим масажером і скрабами.
Спасибо за обзор! Пока ограничиваюсь приседаниями, но после родов уже начинаю присматриваться к подобным штучкам
CatTheKaty каже…
Дякую) Я також люблю скраби, але для сухої шкіри радять не частіше, ніж раз на тиждень, тому отака вакуумна штука рятує)
CatTheKaty каже…
Спасибо за комментарий) Вакуумный массаж вообще очень хорошо влияет на организм (у меня даже ступни становятся теплее, после процедуры и эффект держится несколько дней). Еще очень круто делать массаж сухой щеткой)
Zelde каже…
Яка цікава штука. Спочатку подумала, що це та фіговина для губ)))))
Я користуюся силіконовою масажною щіткою. В поєднанні з 8-10 годинами тренувань на тиждень і олійкою зародків пшениці теж непогано))) Заради цікавості спробувала б і таку манюньку, напевно була б для мене навіть краща за той мій масажер.
Zelde каже…
p.s. - Якийсь дуже класний лак в тебе на нігтях)
CatTheKaty каже…
Дякую) Лак це OPI My Private Jet - мій най-най-най-найулюбленіший лак на всі віки))
Я хочу собі ще і масажну щітку, щоб чергувати)
Мені взагалі здається, що людині, в якої є 8-10 годин тренувань на тиждень не треба паритись за речі типу целюліту чи якогось жиру)
Zelde каже…
Мені теж так здавалося) Можливо, якби не було тренувань, то все виглядало би набагато гірше) Але целюліт, нажаль, не дивиться на те, чи маєш ти зайвий жир, чи ні. Це просто вроджена особливість шкіри і подітися од неї назовсім нікуди не вийде. Тому чим раніше і інтенсивніше почнеш його ганяти, тим менш помітно він заволодіватиме стегнами та животом
CatTheKaty каже…
О так! Знаю людей які худі, аж кісти стирчать - а целюліт є... І ніц не зробиш - природа і все(

Популярні публікації