Казковий Star Shimmer від Dr. Irena Eris

Всім привіт!
На Вас впливають відгуки блогерів щодо якогось косметичного продукту? Нещодавно я здійснила спонтанну сліпу покупку саме під впливом одного блогера і сьогодні хочу розповісти Вам про рум'яна-хайлайтер-пудру (на мейкапі написано що це рум'яна) Star Shimmer від марки Dr. Irena Eris.
В ході створення цього посту я зрозуміла страшну істину - камера не бачить цей засіб на шкірі! Як варіант можна нанести дуже густо- але інформативності з цього не буде. Єдине що передає камера - ніжний блік, який видимий лише в динаміці на відео, тому в цьому пості не буде свотчів продукту, але скоро буде відео і там Ви все побачите!

Цей продукт настільки вразив мене візуально, що коли на Модній Касті я побачила його зі знижкою мій мозок просто вирубився і отямився тільки після того як замовлення вже було оформлене одразу ж його купила.
Почну з того що марка Dr. Irena Eris польська і позиціонує себе як люкс. Ціна загалом досить люксова - зі знижкою цей хайлайтер (давайте назвемо цей продукт так) коштував мені 504 грн (але ж мозок був в відрубі). На сайті makeup.com.ua він коштує 755 грн.
Star Shimmer був упакований в срібну коробочку з картону. Ззаду була наклейка з інформацією українською мовою. А всередині картонки лежала квадратна біла коробочка зі срібними елементами. Легенька така коробочка... Відкривається вона кнопочкою - це загалом приємно і миленько.
Всередині нас зустрічає тоненька целофанка між продуктом і дзеркальцем, яке займає всю кришечку (я навіть макіяжилась в нього).
Сам продукт візуально просто краса-краса. Киньте в мене тапком, але він гарний нарівні метеоритів. Зірка така... часточка космосу на туалетному столику)
Але якщо говорити про враження від використання цього продукту, то я тут просто трохи розгублююсь... Бо це ну тооочно не рум'яна і явно на пудру не схоже... Але зараз ми зі всім розберемося!
Почну з того, що цей продукт при змішуванні дає холодний розбілений тон з ноткою рожевизни і бузку, але ця нотка така мінімальна (хіба спеціально терти кольорові сектори), що про неї і не дуже варто говорити. Як рум'яна цей продукт трохи світлуватий - хіба для ваміпірів і білосніжок.
Ще цей продукт дуже шиммерний - назва Star Shimmer чітко передає суть продукту - ніжне сяйво та мілкі блискітки і практично ніякого кольору, тільки відсвіт. Нанести такий продукт на все обличчя трохи дивно і, якщо Ви не хочете зніматись в ролі вампіра в "Сутінках", я сумніваюсь що хтось захоче сяяти як ялинкова іграшка.
На початку тестування я була вкрай розчарована цією зірочкою - вона сяяла відверто вульгарно, на моєму обличчі осідали крупні шимеринки і я була в розпачі. Але це був лише верхній шар, який я досить швидко затерла, використовуючи цей хайлайтер в ролі тіней. Далі стало краще - але вилізло одне але - моя оливково-жовтувата шкіра не вельми добре поєднується з рожевуватим халайтом! Тут претензій нема - що поробиш, але для дівчини зі світлою злегка рожевуватою шкірою цей продукт став би справжньою знахідкою. Наразі я наношу цей засіб дуже тонко і доповнюю рум'янами, щоб все це виглядало органічніше. Але продукт не мій, шкода...
Основна вада - аромат продукту. Аромат дивний і не приємний, злегка затхлий. Я вирішила цю проблему поклавши в пудреницю ватний диск, який я попередньо збризнула улюбленим ароматом.

Одразу скажу що я страшенно тішилась цьому хайлайтеру: попри легку упаковку і відсутність пензля чи спонжу, чи хоча б якогось чохла-пильничка мені сподобався цей лаконічний прямокутний футляр білого пластику, от є в ньому свій стиль і елегантність. Наразі я використовую цей продукт як тіні для повік (і рідше в ролі хайлайтеру) - для щоденного макіяжу з мінімумом часу і продуктів.


Поділіться зі мною своїм улюбленим хайлайтером, я буду Вам за це вдячна ♥

Коментарі

Nataly KireiKana каже…
Бля білосніжок?) Треба брати! виглядає круто))
Tanserb каже…
Красивый хайлайтер! Но у меня тоже кожа с желтоватым подтоном,думаю, мимо меня...
CatTheKaty каже…
А підтон шкіри який? Йому треба рожевувату)) вимогливий)
CatTheKaty каже…
Для желтоватой тоже сложновато найти идеальный хайлайтер(
Красунчик...але ціна космос...я б доклада ще трохи грошенят і купила The balm. Я в Буржуа побачила гарні тіні, які можна використати як хайлайт....то вони 100 грн коштують) Щоправда не знаю, як носитимуться))
CatTheKaty каже…
Ціна і справді зашкалює((( цю покупку можу списати лише на стан афекту - дуже мені приглянулась ця зірочка)
The balm можна купити десь за такі ж гроші, але Мері-Лу мені надто золота якась по свотчах... Та й інші щось теж не моє)
А на Буржуа треба подивитись - у мене поки нічого з цієї марки не було)

Популярні публікації