Санітайзер для рук Bath & Body Works - anti-bacterial hand gel - fresh strawberry

Всім привіт!
Сьогодні я розповім Вам про таку невелику штуку, яка необхідна в сумочці кожної - це антисептик/санітайзер для рук. Якось я не планувала писати про свій, але після посту Уляни  Вербицької подумалось що варто б.

Свій санітайзер я отримала в якості презенту, тому про його вартість ми говорити не будемо.
Упаковка - пласка пляшечка з прозорого пластику з білуватою кришечкою, яка відкривається. Кришечка закривається надійно і відкривається одним рухом - все продумано.
Об'єм - 29 мл.

На наклейці зображена соковита полуниця і сам гельмалиново-червоний з вкрапленнями синюватих гранул. Аромат відповідає етикетці - це свіжесенька полуниця, ароматна і абсолютно не хімозна, ніби щойно з грядки.
У флаконі санітайзер переливається як густа рідина або ж гель, але при попаданні на шкіру він починає танути і перетворюється в рідину, яку потрібно швиденько розтерти по руках. Рідина швидко випаровується і руки стають чистесенькими і сухими - принаймні так відчувається.
Я мала декілька різних санітайзерів (з Ашану, з якогось мережевого магазину і з аптеки) і всі вони грішили тим, що дуже сушили руки і після дезінфекції руки доводилось змащувати кремом, що було не завжди зручно. З цим санітайзером ситуація значно краща - руки не пересихають, вони не стають більш зволоженими, але й не пересихають. А ще наші антисептики мали страшенний аромат алкоголю - протерла руки а пари стоять такі, ніби ти випила "півлітру" (для використання на роботі чи в громадських місцях взагалі не варіант).
А ще цей антибактеріальний гель дуже економний - потрібно малесеньку горошинку для того щоб протерти долоні. Мені зручно носити його в сумці і боротись з мікробами.
Загалом такі штуки дуже потрібні, особливо для любителів чистоти.

А Ви користуєтесь такими засобами, можливо у Вас є свій фаворит?

Коментарі

Дякую за згадку)) ну моє ставлення до санітайтерів тобі відоме) люблю їх)
Anna Stryukov каже…
о, у этой марки все ароматы настоящие, а продукты классные. люблю именно эти санитайзеры)
CatTheKaty каже…
Без твого посту я б полінувалась і нічого не написала) я взагалі тепер хочу собі ще всяких прикольних штук типу рідкого мила і гелю для душу від цього бренду, бо в них аромати дуже класі (і мені розповідала спрівробітниця, що в них ще аромат ніби розкривається)
CatTheKaty каже…
да, ароматы просто волшебные) жаль, что они у нас толком не представлены в продаже(
Satu Panda каже…
Я тоже обожаю эти санитайзеры :) Самый любимый аромат -огурец и мята, такой светло-салатовый. Очень легкий, не навязчивый и свежий)
CatTheKaty каже…
Спасибо за совет) Надо будет себе такой заказать)))

Популярні публікації