Дівочі beauty посиденьки від Yuliya Arkhipenko в Івано-Франківську

Всім привіт!

29 травня я та інші львівські блогери відвідали місто Івано-Франківськ для того, щоб відвідати цікавий блогерський захід, який організовувала Юлія Архіпенко.


ФОТО КЛІКАБЕЛЬНЕ! ПОСИЛАННЯ ВЕДЕ В МІЙ ІНСТАГРАМ, ДЕ Є ПОСИЛАННЯ НА УСІ АККАУНТИ
Перед зустріччю ми випили трішки кави в Profiterole - мило і смачно!

В чудесному кафе здорової їжі Mondays за смаколиками зустрілись блогери і читачі блогів. Також зустріч відвідала Оксана Архипчук - представник марки Yara Naturals,від якої ми всі отримали подаруночки - три шматочки мила ручної роботи (такого ароматного) гарно упакованого і з листівкою.
Моя смакота


Пакет з милками Yara Naturals 
Ми продовжили зустріч в ресторані Фабрика - смакували Капелачі з курячо-грибним мусом - це така смакота.

Неймовірна смакота


Далі Юлія провела нам екскурсію по бастіону, потім ми ще посмакували прохолодні напої у ресторані "Говорить Івано-Франківськ" і я побігла на свій поїзд (їхала в купе з кондиціонером одна, як королева)))
Прохолодна смакота!

Ось мій влог з цієї зустрічі.








Дякую Вам за увагу!

Коментарі

Популярні публікації