CatTheKaty Blog: Нам 3 роки!!!

Всім привіт!


Рівно три роки тому я створила і розмістила свій перший пост в цьому блозі!
Здається це було вчора. Здається - страшенно давно...

Блог створювався в якості додаткового джерела контенту для мого Ютуб-каналу, але наразі мені значно комфортніше писати і фотографувати.

На початку мого блогерського шляху я знімала камерою телефона Samsung Galaxy Pocket S5300 - два мегапікселі!!! Далі була камера Samsung WB150F, телефон LG Optimus L90 і - нарешті (!) дзеркальна камера Canon EOS 700D з якою ми зраз майже нерозлучні.
Блог росте і планується багато змін і покращень як в плані публікацій, так і в плані зовнішності і наповнення.

Я щиро дякую усім тим, хто підтримував мене на цьому шляху, усім коментаторам і читачам мого блогу. Дякую, якби не усі Ви - блогу б не було, або ж він був би зовсім інакшим!


Дякую-дякую-дякую!!!


Сподіваюсь на Вашу увагу і прихильність і надалі!


♥ ♥ ♥
♥ ♥

Коментарі

Популярні публікації