Clarins - Daily Energizer Lovely Lip Balm

Всім привіт!
Я сподіваюсь що Ви вже бачили звіт з зустрічі Clarins та бачили моє макіяжне відео (якщо ні, то ось тут є пост з зустрічі,  тут пост з мейком).
Сьогодні я хочу детальніше розповісти про продукт, який засвітився і в звіті, і в відео. А саме про чудовий бальзам Daily Energizer Lovely Lip Balm.

Бальзам упакований в картонну коробочку білого кольору з червоними написами. Всередині лежить складений лист з інформацією і сам футлярчик з продуктом. Зізнаюсь, я скептично і упереджено віднеслась до цього бальзаму - мені не сподобалось те, що люксовий бренд випустив продукт в картонному футлярі. Мені здавалось, що така упаковка втратить весь свій вигляд вже після кількох застосувань, але тут я помилилась - картон-не картон, але бальзам гарно виглядає навіть після перебування в моїй сумці в кишені з монетками. Інше питання в доцільності такого рішення - упаковка подається як еко і у у когось я бачила, що вона виготовлена без пластику -  пластик там є? Кількома грамами пластику більше, кільком менше... я погоджуюсь, що картон проявив себе стійко, але як він реагуватиме на воду?
Виробник також акцентує увагу на дизайн - все і правді стильно, але зовсім не в стилі марки (наскільки я можу судити). Мені подобаються ці кольорові кола - неначе якісь вітамінки (від одного погляду імунітет покращується, чесне слово!). Але особливий захват в мене викликає гравіювання на металічній частині футляру - от воно додає шарму упаковці і до нього приємно торкатись (відчутно рельєф).
Варто лише зняти з футляру ковпачок і одразу стає відчутно приємний аромат. Я відчуваю якусь диню з абрикосом і персиком - аромат літа і відпочинку (мої спогади про відпочинок в Криму мають такий аромат). І всі ці фруктові нотки абсолютно не нав'язливі і дуже приємні. На губах аромат поступово зникає.
Сам стік помади має ніжний персиковий відтінок - від такого продукту, не особливо вразившись кольором, очікуєш ефекту середньої гігієнічної помади. Але це буде велика помилка - на губи цей бальзам лягає ніжним тонким шаром (можна нашаровувати) і додає губам легкого блиску і кольору. Так, кольору! В складі цього бальзаму є чудесний розумний пігмент, який проявляється під дією природного pH губ і підсилює їхній природній відтінок. При нашаровуванні відтінок посилюється, але все одно виглядає ніжним, природнім і делікатним.
Доглядові функції також присутні - цей бальзам не може похвалитись якимись дивовижними поживними і зволожувальними властивостями, які дозволять цілих 24 годин не думати про догляд з губами. Але він дуже швидко реанімує мої сухі губи, розгладжує лущення і рятує від неприємних відчуттів, які пов'язані з сухістю. Ефект від бальзаму моментальний, але в мене він повністю поглинається губами десь за годину і залишає легкий відтінок на губах і приємну м'якість і доглянутість.
До бальзаму
Бальзам тонким шаром
Наразі мені надзвичайно приємно використовувати цей бальзам для нюдового макіяжу губ. Тепер щоранку перед виходом я наношу його товстеньким шаром і задоволена йду на роботу не хвилюючись, що до губ буде липнути волосся, щось десь розітреться і т.д. Комфортно!
Я б навряд купила собі цей продукт сама - платити 368 грн (актуальна повна ціна з letu.ua) з а бальзам?! Але потестивши його я розумію, що мені б хотілось повернутись до цього бальзаму ще не раз...
Через годину після нанесення бальзаму
А Ви користувались Daily Energizer Lovely Lip Balm від Clarins?
Які Ваш доглядово-декоративні фаворити для губ?


Продукт наданий для незалежного тестування
компанією Hexagone

Коментарі

CatTheKaty каже…
Я от подумую на ДН в лету.юа купити його зі знижкою -30))

Популярні публікації