Makeup Revolution I ♥ Makeup Blushing Hearts #Goddess of Faith

Всім привіт!
Нещодавно моїй колекції з'явився дуже гарний хайлайтер I ♥ Makeup Blushing Hearts від бренду Makeup Revolution у відтінку Goddess of Faith. Я вже дуже давно поклала око на ці картонні сердечка, але все не могла обрати відтінок. Тут вирішальну роль зіграв ось цей пост і те, що я змогла побачити його вживу на Наталі на зустрічі Кларанс. Цілу ніч мені снився цей хайлайтер і зранку я одразу ж написала Наталі, щоб дізнатись який у неї відтінок.

Почну з того, що стандартно опишу упаковку. Сердечко упаковане в картонну коробочку і саме також виконане з картону. Упаковка і кришка білі з металізованими написами, а та частина, яка містить хайлайтер обгорнута золотистим папером. Одразу скажу, що картонне серце мене не вражає, я постійно відчуваю дискомфорт і боюсь його якось вимастити чи пошкодити. Та і виглядає це дешевеньке (і такі ж відчуття у мене викликають картонні палеточки далеко не бюджетних Benefit, theBalm і т.д.). Це такий мінусик.
В упаковці нема ні пензля, ні дзеркала, але для мене це не проблема. Краще щоб не було зайвих неякісних елементів, які потім просто викидаєш і які здорожчують продукт.
Вага сердечка - цілих 10 грам. Якщо врахувати, що продукт запечений і витрачається надзвичайно економно то його вистачить не лише Вам, а ще й внуками (а може і правнукам).
Цей хайлайтер має неймовірний ніжний відтінок. Він дуже дорогий і делікатний. Я б сказала що це колір шаманського. Шиммер надзвичайно ніжний і мілкий.
А ще це чудесне сердечко дуже цікаво відчувається при нанесенні пальчиками - воно тверде і 100% пудрове, але щось є таке в складі продукту, що він тушується немов кремовий і лягає на шкіру тонко (можна нашарувати).
Коли на обличчя не потрапляє пряме сонячне проміння або ж пряме світло ламп, цей хайлайтер нічим не видає своєї присутності, просто по шкірі йде ніжний легкий блік. На сонці він помітніший, видно мікроскопічні блискіткочки, але особисто для мене це терпимо і допустимо навіть при щоденному макіяжі. А ще ним можна переборщити, наприклад якщо наносити його при поганому тьмяному освітленні було діло - тоді виходить явний блиск, який нагадує жирним (чуйний чоловік сказав що на щоці "ніби смальцем натерто"). Тому краще менше, аніж більше.
І приємий бонус - хайлайтер в якості тіней. Це просто щось надзвичайне! Його практично не помітно, тільки вологий блиск, який чудесно скульптурує око і погляд стає більш відкритим і свіжішим. Є ризик, що хайлайтер витіснить усі світлі (якщо і не всі-всі) тіні з мого арсеналу на щодень.
Резюмуючи скажу от що: я в захваті від самого продукту, на даний момент це кращий хайлайтер зі всіх, випробуваних мною. Я не в захваті від упаковки, але якість вмісту виправдовує навіть її. Тому, якщо Ви зараз шукаєте хороший хайлайтер, раджу придивитись до цього.
Свотчі в тіні.Зверу нанесено пальчиком, нижче - пензликом.
Свотчі на сонці.Зверу нанесено пальчиком, нижче - пензликом.

Як Ви ставитесь до блиску на обличчі і чи користуєтесь хайлайтером в денному макіяжі? Можливо у Вас є свій хайлайтерний фаворит???

Коментарі

Популярні публікації