Holika Holika - Aloe 99% Soothing Gel

Всім привіт!
Трапляється ж таке, що купуєш щось до купи бо десь читала позитивний відгук. Купуєш і не задумуєшся толком навіщо тобі воно. Так я, начитавшись Косметисти, взяла і купила собі 99% гель алое від Корейського бренду Holika Holika.

Упаковка
У цього продукту надзвичайно приваблива пляшечка, яка стилізована під листок алое. Це стильно і дозволяє швидше знайти цей гель на поличці.
Кришка відкручується а гель витікає через досить широкий, але цілком зручний для такої консистенції.
У мене мініатюрна версія на 55 мл - добре брати з собою в подорож та і витрачається цей гель економно.

Аромат і консистенція
У гелю дуже приємний аромат - він легкий і нагадує запах алое і трішечки огірок. Тримаються ці пахощі від сили кілька хвилин.
Гель густий, при нанесенні починає танути і ставати рідкішим, одразу після нанесення липне -липкість тримається лічені хвилинки, а потім зникає.
В дії
Виробник обіцяє нам золоті гори з цим продуктом - це ніби одна суцільна панацея для всього. Такі заяви викликали в мене скептичну усмішку. Але я помилялась - цей чудо-гель справді вирішує купу проблем.
Перша ситуація, в якій я вирішила застосувати гель - якась загадкова алергічна реакція на повіці - чи то перестаралась знімаючи макіяж, чи що. Від всіх кремів подразнення дуже пекло і приємного було мало - тому користувалась лише цим гелем. Одразу після нанесення неприємні відчуття зменшувались і я стала користуватись цим гелем як кремом довкола очей на день.
Випадок два - сонячні опіки. Я брала цей гель в якості СОС засобу з собою на відпочинок і на третій день, коли в мене згоріло одне (одне!!!) плече алое пішло в дію. Одразу після нанесення пекти стає менше і зменшується стягнутість, але одного гелю тут буде малувато - потрібен ще якийсь кремчик, щоб зволожити шкіру (бо гель не зволожує). Дует гель+крем Нівея діяв просто чудесно, але окремо ефективність цих засобів зменшувалась.
Також у мене в останній день згорів ніс (хотілось накупатись наостанок). От тут я мастила практично одним гелем, зате кожну годину (попередньо змивши залишки з обличчя). І лущення як такого практично не було!
І кожного дня після сонячних ванн я наносила цей гель на обличчя і тіло - ніяких проблем чи лущень!
Укуси комах. Тут взагалі магія і суцільний захват - бо свербіж зникав моментально а замість жахливих гуль на руках і ногах були лише невеличку червоні крапочки, які зникали за день-два.
Після епіляції. Ну у всіх же бувають подразнення після станка чи епілятора? Бо я дуже від цього потерпаю, тобто потерпала. Поки не відрила магічну формулу - після епіляції я обробляю шкіру чимось зі спиртом і потім наношу гель алое.
Резюме
Можу сказати однозначно, що цей гель тепер ніколи не покине мого арсеналу і я дуже задоволена тим, що купила його. В мережі є ще купа варіантів використання, які я не випробувала - тобто попереду мене чекає багато приємних відкриттів (судячи з всього). А моя алергічна шкіра з ним стала на диво спокійною і подразнення стали з'являтись значно рідше.
Aloe 99% від Holika Holika потішив мене на всі 100%.


Коментарі

Популярні публікації