Я ЦЕ ЛЮБЛЮ: 5 ФАВОРИТІВ ЛИПНЯ

Всім привіт!
Сьогодні я вирішила коротко розповісти про п'ять фаворитів-відкриттів місяця липня!
Єдиний доглядовий продукт, який потрапив у цю п'ятірку це гіалуронова кислота Hyaluronic Acid 100 від корейського бренду Mizon. Після відпочинку моя шкіра виглядала дуже добре, але вже через тиждень всі проблеми повернулись - шкіра сохне і все. Тут ще в голову прийшла думка, що 25 це вам не 18 і треба щось робити. Тому була куплена ця мімімішна пляшечка. Хорошенький засіб, використовую його як тільки можна - як базу під макіяж, як додаток до крему, в маски, довкола очей... Наразі залишилась лише половинка - треба буде брати ще.

Віск для брів Essence Eyebrow fixing pencil вкладає брови і фіксує на цілий день. Брови одразу стають такими акуратними, а ще щітка на кінці дуже добре прочісує брови. Тільки дуже не економна штука!

Олівчик Essence Lip Liner у відтінку #05 Soft Berry взагалі не схожий на ягідку. Він скоріше якийсь трупний і холодний, але мені так подобається - він не сушить губи (не те що матові застигаючі помади) і виглядає стильно.

Нещодавно продукція Rimmel стала доступною в мережі Ватсонс, я не змогла пройти повз палетку Glam'eyes у відтінку #022 Brixton Brown. Неймовірні тіні, просто чудо якесь - стійкі, пігментовані, тушуються гарно... Скоро буде пост)

І останній продукт - чудесний Nude Magic Cushion від бренду L'oreal у відтінку #03. Це моя Албанська покупка в дьюті-фрі (комусь цікаво почитати про Албанію?). Довго хотіла купити собі якийсь кушн і цей став першим. Також скоро планую написати пост про цей кушн - він став моєю таємною зброєю!

От такими були мої липневі фаворити, було б дуже цікаво дізнатись про ваші
Дякую за увагу ♥

Коментарі

Популярні публікації