Clarins - Eclat Minute #01 Rose Shimmer

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про стар-продукт марки Clarins - блиск для губ Eclat Minute (Instant Light).
Про блиск-бальзам Eclat Minute я чула дуже багато хорошого і хотіла його купити, але їх не виявилось в магазині і я обмежилась копією від Катріс (про неї можна прочитати тут).
І коли на зустрічі від Clarins я отримала мініатюру цього блиску в прес-коробочці страшенно втішилась. В мініатюрі 5 мл продукту і цієї кількості вистачить дуже на довго.
Сама упаковка дуже приємна - м'яка туба рожево-персикового кольору, золотиста кришечка (зверху метал, всередині пластик) і під кришечкою приємний м'якенький і пухнатенький спонжик-аплікатор (майже кушон).  Дуже люблю такі пухнасті аплікатори на подібних блисках.
Для того, щоб видобути трішечки блиску необхідно просто стиснути тубу.
У мене відтінок 01 Rose Shimmer - ніжний і рожевувато-персиковий (відповідає кольору туби). Мої досить яскраві губи він злегка висвітлює, що я не дуже люблю, але це не критично.
За текстурою він гелеподібний, трохи густий і не дуже липкий. При нашаровуванні, або щільному нанесенні він може виглядати не дуже привабливо і трішки затікати в складки.
Після нанесення можна відчути о губи стають м'якішими і ніби розгладжуються візуально - дуже гарний ефект. Але перемогти сильну сухість і лущення цьому блиску не під силу - це все ж більше декоративний продукт.
Стійкість Eclat Minute досить не погана як для доглядового блиску - десь години дві. Може пережити сік чи воду (холодні напої), мінімальний перекус не витримає.
Має приємний цукерковий аромат - щось подібне на маршмеллоу чи круасан зі згущеним молоком. Солодкуватий на смак.
Наразі цей блиск надійно прописався в моїй сумочці і користуюсь я ним практично щодня хоча б раз. Його зручно наносити без дзеркала, поспіхом та в не дуже сприятливих умовах. Упаковка стійко і достойно витримує проживання в косметичці (де живе багато інших штук).
Чи планую я купувати цей блиск в майбутньому? Не знаю, чесно. Продукт хороший і приємний, але є практично аналогічний блиск Катріс (трохи легший на губах), який ще коштує конкретно дешевше. Плюс є  величезний конкурент від Clarins - їхній Daily Energizer, в який я просто закохалась і який я вже точно бажаю купити ще раз.
Eclat Minute виявився дуже приємним продуктів, але особисто для мене він не став маст-хевом (хоч я постійно тягаю його за собою).

Наприкінці відео я наношу цей блиск і можна роздивитись як же він виглядає в житті:


А Ви пробували цей культовий блиск від Clarins? Він став Вашим фаворитом?



Продукт наданий для незалежного тестування

компанією Hexagone

Коментарі

Популярні публікації