L'Oreal Paris - Nude Magique Cushion #03

Всім привіт!
Коли ось в цьому пості я показала свої фаворити липня, найбільше запитів викликав один продукт - L'Oreal Paris Nude Magique Cushion у відтінку 03. І ось я пишу свій обіцяний відгук.
Почну з того, що цей продукт офіційно не представлений в нашій країні, думаю його можна якось замовити через посередників.
Кушн продається без будь-яких додаткових упаковок. Є наклейка з номером відтінку (у мене 03), яка фіксує кришку.
Коробочка пластикова, нижня частина рожевого кольору а кришка виконана під метал. Відкривається кришка туго - у конкурентів є спеціальні кнопочки, тут все вирішують руки, головне не відкривати кришку нігтями. Під кришкою є дзеркало - зручне і пристойного розміру і сама подушечка для нанесення (про неї пізніше), яка лежить на ще одній кришечці під якою ховається губка з продуктом. Губка заклеєна захисною плівкою, яку перед першим використанням потрібно зняти.
Якщо говорити про подушечку для нанесення, то до використання продукту вона виглядає дуже гарно - біленька і з рожевою стрічечкою (на деяких фото в мережі я бачила що на стрічці є ще й назва марки, але в мене просто стрічка). Робоча поверхня надзвичайно м'яка і приємна на дотик. Вже після першого використання подушечка забруднюється і білою їй вже ніколи не бути (що прикро). Також після місяця використання я помітила, що з одного краю тканина робочої частини почала надриватись і під нею схований звичайний поролон.
Тональний засіб залитий в поролонову губку і щоб дістати його потрібно прикласти подушечку до губки і натиснути. Не будемо говорити тут про гігієну - я чула що матеріал самого аплікатора антибактеріальний і намагаюсь частіше прати його.
Колір тону я вибирала наосліп - в аеропорту Тірани, де я натрапила на цей продукт, був жахливий інтернет і я не могла подивитись свотчі в мережі. В наявності було два відтінки 03 і 07. Сьомий видався мені дуже темним і я взяла третій, бо колір на етикетці відповідав тону моєї засмаглої шкіри. Але що сказати - цей тон виявився значно світлішим за колір етикетки, Загалом таки вийшло ще краще - засмага вже трохи зійшла і цей тон ну просто ідеально мені пасує.
Тепер про характеристики цього тону. Тон дуже легкий і має покриття від легкого до середнього. Можна трішечки нашаровувати і наносити на необхідні ділянки тонким пензлем. Тушується легко і ідеально підлаштовується під колір шкіри. Фініш не матовий і мені це подобається, хоча для когось це може бути недоліком. Сам продукт злегка зволожує шкіру і навіть злегка згладжує сухість і лущення. Для моєї сухої шкіри подібні тональні засоби справжня знахідка.
Стійкість цього тону я перевірена робочим днем при температурі більше +30, швидкими танцями на весіллі і дощем прямо в обличчя. На моїй сухій шкірі він витримав всі пригоди просто ідеально, лише в умовах неймовірної спеки шкіра починала блищати дещо сильніше, але це легко виправилось за допомогою матуючої серветки.

Я страшенно задоволена цією покупкою, мені подобається як виглядає моя шкіра з цим тоном, дуже зручно брати таку пудреницю з собою в сумочку (хоча мені не доводилось наносити його повторно). Кажуть що цей кушн має з'явитись у нас десь навесні (не пригадую де я таке чула). Дуже б хотілось повторити цю покупку і спробувати подібні продути у інших марок, щоб порівняти і скласти повне враження.

Голе обличчя (страшно показати, зараз в жахливому стані)
Нанесений тон. Особисто я бачу ефект на номі та і шкіра виглядає рівніше, хоча сильні недоліки залишились помітними.
—  ♥  —

А ви пробували тональний крем в форматі cushion (кушн, кушон, кушин)?

Коментарі

Популярні публікації