Малюємо обличчя з NYX - Powder Blush #taupe

Всім привіт!
Є такі косметичні продукти, які стали культовими завдяки блогерам. Одним з таких продуктів, без жодного сумніву, можна назвати рум'яна, які взагалі ні разу не рум'яні, від американського бренду NYX у відтінку #taupe. Ці рум'яна стали одним з найпопулярніших засобів для контурування і вони нещодавно з'явились і в моїй косметичці.
Упаковка
Рум'яна були запаяні в слюду. Квадратна зі скругленням коробочка чорного пластику з прозорим віконечком - все просто і без зайвих деталей. На віконечку логотип марки і назва продукту. Закривається щільно, відкривається з незначним зусиллям..
Одразу зазначу, що ці рум'яна нещодавно змінили зовнішній вигляд коробочки і пресування самого продукту. У мене стара версія, яка особисто для мене якась симпатичніша.
Текстура
Сам продукт спресований щільно, трохи пилить. На пензлик набирається не дуже щедро, але особисто для мене це перевага - тяжче переборщити. На дотик вони дуже приємні і ніби трохи кремові.
Мені дуже подобається що зверху рельєф у вигляді пірамідок - стильно ж!
Колір і фініш
Колір у цього скульптору ну зовсім не зрозумілий. Називаються taupe, але, в моєму розумінні, тауп (тоуп?) трохи інакший. Сприйняття кольору в упаковці дуже залежить від освітлення - здається що він хамелеон. А ще це абсолютно матовий продукт, який попри всю матовість не зробить з обличчя персик (що круто).
В роботі
В нанесенні вони просто неймовірні - наносяться тонко і однорідно, добре нашаровуються, легко тушуються практично в нуль. На пудрі тушуються краще, на голій шкірі трохи тяжче.
Я мала декілька продуктів, які використовувала для контурінгу, але лише ці рум'яна можна назвати взагалі не помітними - вони виглядають настільки природно, ніби це справді натуральна тінь на обличчі (та інших частинах тіла). Навіть при близькому дослідженні обличчя не помітно чогось косметичного - просто тінь.

Застосування
Конкретно я часто використовую їх не лише для контурування обличчя, а й для макіяжу очей. Цей відтінок цікаво підкреслює колір моїх очей і добре виглядає соло з тоненьким шаром туші на віях.
Ще один приємний момент - універсальність відтінку. Він підійде дівчатам з дуже світлою шкірою (особисто бачила) і мені після відпустки. Можливо, якщо шкіра дуже смаглява, він буде губитись, але навіть на засмаглій шкірі він виконує свої функції.
Бачите, яка тінь під вилицею?
Стійкість
Тут ці рум'яна-нерум'яна також дуже мене радують - вони тримаються стільки скільки потрібно. Звичайно, якщо постійно терти області нанесення руками продукт зітреться. На голій шкірі вони трохи тускніють через кілька годин, але на метеоритах тримаються добре.

Резюме
Продукт дуже хороший. Мені подобається те, що наробити плям і кошмару тяжко. Користуюсь цим скульптором постійно і дуже тішусь його наявності і ефекту на моєму обличчі.


А ви пробували цей скульптор від NYX? Чим ви скульптуруєте обличчя?

Коментарі

Популярні публікації